Καλώς ήρθατε

Μείνετε όλοι στους δρόμους!

Μετά από τα άρθρα και τα σχόλια που διάβασα στα blogs για της σημερινές κινητοποιήσεις θέλω και εγώ να γράψω κάτι σε αυτούς που διαδηλώνουν.

Μείνετε όλοι στους δρόμους και στις πλατείες, μέχρι να φύγει η κυβέρνηση του Παπανδρέου που σας την επέβαλε ο στρατός με τα όπλα και τα τανκς. Μείνετε εκεί, με αγωνιστικό φρόνημα μέχρι να σας δώσουν το δικαίωμα και την ευκαιρία να εκλέξετε εσείς με την ψήφο σας την κυβέρνηση που θα ορίσει τη μοίρα σας.  

Μείνετε όλοι στους δρόμους. Νεκρώσετε με διαδηλώσεις την...ετοιμοθάνατη οικονομία μας μέχρι να τους επιβάλετε να κάνουν ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ για να ψηφίσουμε, σαν ώριμοι και καλά ενημερωμένοι πολίτες που είμαστε, τον καταλληλότερο να μας κυβερνήσει, και μη νομίζετε πως εννοώ τον συγκεκριμένο. Μόνο μη βιάζεστε! Έχετε υπομονή, πρέπει να ανασυνταχθούν πρώτα οι υγιείς εθνικόφρονες δυνάμεις ή να βρει η κ Παπαρήγα τη μέθοδο ανατροπής του Παγκόσμιου Καπιταλισμού.

Μείνετε όλοι στο δρόμο μέχρι να διώξετε τον Μουμπάρακ (συγνώμη τον Παπανδρέου ήθελα να πω).
Θα ρωτήσετε, καλά εσύ είσαι ευχαριστημένος με τα μέτρα που παίρνει η Κυβέρνηση. Και βέβαια όχι και... σκληρά και άκρως αντιλαϊκά είναι, αλλά δεν έχω ακούσει και κανένα να προτείνει σαν αναγκαία και εφικτή μια άλλη λύση, κάτι διαφορετικό από τα τραγικά για το λαό μέτρα που εφαρμόζει η Κυβέρνηση.

Καμιά φορά σκέφτομαι μόνος μου, πως ίσως να ήταν καλλίτερα αν άφηναν να χρεοκοπήσουμε εξαρχής, αλλά καθώς δεν έχω ακούσει κανένα άλλο πολιτικό οι οικονομολόγο να το προτείνει, συμπεραίνω πως οι ελάχιστες οικονομικές μου γνώσεις είναι που δεν μου επιτρέπουν να έχω επίγνωση του τι ακριβώς θα σήμαινε μια χρεοκοπία για τον τόπο και το λαό.

Βέβαια πολλοί σκέφτονται, και αρκετοί θα μου το γράψουν στα σχόλια. «Να τα πάρουν από τους πλούσιους και από τους κλέφτες του δημόσιου χρήματος». Αν ψάξετε όμως τα κείμενα μου σε παλαιότερες δημοσιεύσεις θα βρείτε πως το ίδιο θέλω και αυτό συχνά το υποστηρίζω και εγώ. Είχα όμως και έχω πλήρη επίγνωση και συναίσθηση, πως ζω στο αστικό καθεστώς, ενός τόπου που έχει θεσμοθετημένη την εξουσία των τραπεζών και του μεγάλου κεφαλαίου, με ένα τρόπο όπου δεν είναι το ηθικόν το νόμιμο αλλά το ανάποδο.

Είμαι βέβαιος και εγώ όπως οι περισσότεροι Έλληνες πως ο νόμος δεν μπορεί να πιάσει τον μεγάλο κλέφτη ούτε να τον αναγκάσει να φέρει πίσω τα κλεμμένα. Στο πλαίσιο λοιπόν τέτοιων θεσμικών παρεμβάσεων που θα επιτρέπουν και θα επιβάλλουν την σύλληψη του μεγάλου κλέφτη, κυρίως αυτού, και θα δημεύουν την περιουσία του, περιορίζονται πλέον οι προσδοκίες που έχω από την κυβέρνηση. Περιμένω να γίνουν θεσμικές αλλαγές που θα προστατεύουν στο μέλλον από τη λεηλασία τον εθνικό πλούτο και τον ιδρώτα του λαού από τις ορέξεις των επιτήδειων.

Πάντως εσείς μια και βγήκατε στους δρόμους αποφασισμένοι να διώξετε τη χούντα του ΠΑΣΟΚ, παραμείνετε εκεί μέχρι να αναγκάσετε τον Παπανδρέου να φύγει. Δεν βλέπετε πόσοι, από δεξιά από αριστερά και από το κέντρο, συνωθούνται ένα γύρω από το τραπέζι της εξουσίας, έτοιμοι για μια συγκυβέρνηση που θα ΤΟΥΣ σώσει.
Λεωνίδας Ορφανουδάκης
από το καφενείο

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails