Καλώς ήρθατε

Ελλαδιστάν, η χαρά του εργολάβου και του κάθε νταβατζή

ΟΣΕ, το πάρτι τώρα αρχίζει οι νταβατζήδες ακονίζουν τα πιρούνια τους...έρχεται μεγάλη μάσα!

Είναι γνωστό σε όσους ταξιδεύουν στο εξωτερικό ότι το ποιο δημοφιλής μέσω είναι το τρένο.
Μέσω φιλικό στο περιβάλλον, γρήγορο, και ασφαλές.
Στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα η απαξίωση του σιδηροδρόμου είναι το πρώτο μέλημα των εκάστοτε κυβερνήσεων.
Η κλασσική ατάκα είναι ότι κοστίζει στον Ελληνικό λαό 4 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα.
Φυσικά κανείς από αυτούς που το λένε δεν μας έχει πει το γιατί, και ποιοι το δημιούργησαν.
Ποιοι φταίνε για το έλλειμμα του σιδηροδρόμου;
Οι εργαζόμενοι;
Και φυσικά όχι ,για το έλλειμμα του σιδηροδρόμου φταίνε οι ανίκανοι πολιτικοί όλων των κυβερνήσεων που υπέρ κοστολόγησαν τα έργα του σιδηροδρόμου και θησαύρισαν αυτοί και οι φίλοι τους οι εργολάβοι.

Να πουν στον Ελληνικό λαό την αλήθεια και... να αφήσουν και να αφήσουν την καραμέλα του ελλείμματος που είναι δημιούργημα δικό τους.
Σοβαρευτείτε λοιπόν και μην ξεπουλάτε των σιδηρόδρομο έναντι πινακίου φακής.

Ήρθαν και οι μεγάλοι σοσια..ληστές πολιτικοί να μας δώσουν την σοφία τους και να καταθέσουν λέει το σχέδιο τους για τον σιδηρόδρομο θαυμάστε τους:

''Το μεγάλο θέμα του ΟΣΕ που ζημιώνει το Δημόσιο κατά 1 δισ. ευρώ τον χρόνο ανοίγει η κυβέρνηση αμέσως μετά το Πάσχα, θέτοντας στόχο την ιδιωτικοποίησή του και παράλληλα την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του. Ήδη, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ανακοινώσει ότι εξετάζει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την εταιρεία που διαχειρίζεται τις μεταφορές, αλλά όχι και στο δίκτυο το οποίο θα παραμείνει σε δημόσια ιδιοκτησία. Πράγματι, σύμφωνα με πληροφορίες, τα σενάρια που επεξεργάζονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών προβλέπουν παραχώρηση έως 49% της εταιρείας σε στρατηγικό επενδυτή, ο οποίος θα αναλάβει και το μάνατζμεντ. Η κυβέρνηση ευελπιστεί με τον τρόπο αυτό να περιορίσει τις ζημιές του Οργανισμού, αφού σε ποσοστό άνω του 50% αυτές οφείλονται στη λειτουργία του. Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, οι επενδυτές θα εκδηλώσουν σίγουρα ενδιαφέρον αφού, όπως λένε, «υπάρχει ζήτηση για μεταφορές με τρένο». Μάλιστα, όπως αποκαλύπτουν οι ίδιες πηγές, στόχος είναι να ανοίξουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές και σε άλλες εταιρείες που θα χρησιμοποιούν το δίκτυο του ΟΣΕ. Προηγουμένως θα δημιουργηθεί ρυθμιστική αρχή, κατά το πρότυπο των τηλεπικοινωνιών και της ενέργειας, ώστε να διασφαλίζονται ο ελεύθερος ανταγωνισμός και τα συμφέροντα των πολιτών.''

Η χαρά του εργολάβου και του κάθε νταβατζή. (συνεχίζεται...)
από το citypress-gr

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

xristakis41 είπε...

Καλά δεν μιλάμε ότι για να μάθεις τα δρομολόγια από το 1110 αν θα καταλάβεις το ηχογραφημένο μήνυμα, και θα το χρυσοπληρώσεις

Related Posts with Thumbnails