Καλώς ήρθατε

Γιατί δεν πάνε στην Ελβετία οι καρχαρίες και τα λαμόγια;

Εκεί που στέλνουν, εκεί όπου "τοποθετούν" τα λεφτά που "κερδίζουν" εδώ πέρα, σε τα μας, ντε. Εκεί να πάνε και να πληρώνουν τα μαλλιοκέφαλα τους όταν περνούν τα σύνορα κατά δω λέμε. Άλλη λύση σοβαρή δεν βρίσκω!

Να είμαστε εμείς κι εμείς και να δούμε πώς θα τα βγάλουμε πέρα. Δεν γίνεται μια χώρα να είναι φτωχή με κατοίκους πάμπλουτους και να τρέχει να δανείζεται (να εκλιπαρεί για δάνεια, καλύτερα) από ξένους και τα λαμόγια να περιμένουν με το στόμα ανοιχτό για τον επόμενο μεζέ. Κακά τα ψέμματα, αλλά όποιο μέτρο και να βγει στην αγορά θα ωφελήσει πρώτα και κύρια τους ίδιους και τους ίδιους - εκείνους που τους γνωρίζουμε πολύ καλά.

Ο "ανώνυμος" φτωχούλης λαουτζίκος δεν μπορεί, δεν αντέχει πλέον, τά'φτυσε δλδ, να ταΐζει τους αχόρταγους φαγάνες. ΑΜΑΝ ΠΙΑ και ΟΥΦΦΦ

ΣΗΜ.1. Πριν από... καμιά 20ρια χρονάκια, είχα γνωρίσει μια κυρία διευθύντρια υποκαταστήματος κρατικής τράπεζας ΑΠΟ όπου εισέπραττα τις αμοιβές μου ως μηχανικός, που μου πρότεινε να "βγάζω τα ΛΕΦΤΑ μου στην Ελβετία" όπως έκανε εκείνη. Μου εξήγησε ότι θα πληρώνω ελάχιστα, γιατί μπορούσε να με εντάξει στο "κομβόι χρημάτων" με το οποίο κάθε μήνα πήγαιναν ομαδικά οι μισθοί των υπαλλήλων της τράπεζας αυτής (υποθέτω και άλλων τραπεζών) σε Ελβετικές τράπεζες. Φυσικά, θα της έδινα κι αυτης ένα ποσοστούλι - εννοείται. Φυσικά αρνήθηκα κι έπαψα να τη κάνω παρέα - εννοείται πάλι. Άλλωστε, ποτέ δεν μου περίσσευαν χρήματα, ρευστό, πώς το λένε.

ΣΗΜ.2. Φυσικά, δεν εννοώ ότι η κυρία αυτή ανήκει στα λαμόγια και στους καρχαρίες, αλλά, όσο νά'ναι, το πράγμα δείχνει την ύπαρξη προσώπων που "γνώριζαν τα κόλπα" και αφού τα γνώριζαν και τα διαφήμιζαν κιόλας, μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως οι πολιτικοί μας άρχοντες είχαν μεσάνυχτα...
Κάνω λάθος;
από

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails