Καλώς ήρθατε

Κερδίσαμε με το βρακί μας

Τι κάνεις αγαπημένη μου φίλη;

- Έχω τη γιαγιά μου στο σαλόνι με κάτι φίλες της και κάνουν πρόβες σε χορευτικά;

-Τι τα θέλουν καλέ τα χορευτικά; Εκεί που θα πάνε σύντομα, ακίνητες θα’ ναι.

- Η γιαγιά μου είναι πολύ νέα ακόμη. Ούτε τα 99 δεν έκλεισε, άλλωστε οι γιαγιάδες από τη Ρωσία δίνουν ελπίδες σε όλες εμάς, ότι πάντα υπάρχει μια προοπτική να ανέβουμε στην πίστα.

- Αφού έτσι και αλλιώς σύνταξη δεν...μας βλέπω να παίρνουμε, καλό είναι να σκεφτούμε εναλλακτικές λύσεις για το μέλλον μας.

- Μωρή συλλάβανε στο Μπακού τον χορογράφο Κωνσταντίνο Ρήγο;

- Επιτελούν, κάποιος έπρεπε να το κάνει. Τι χορογραφία ήταν αυτή;

- Τον συλλάβανε γιατί φωτογράφησε ένα κτήριο.

- Ό,τι και να ΄ταν, καλά του έκαναν.

- Μήπως είσαι σκατόψυχη; Εγώ συμφωνώ με την Μελέτη που έλεγε σήμερα, ότι πρέπει να είμαστε περήφανοι για τα κορίτσια μας, γιατί σηκώσανε όλο το βάρος της Ελλάδας και της Κύπρου πάνω τους.

- Σιγά θα ξεγοφιαστούν.

- Πάντως, φέτος η μόδα ήταν πολύ οικονομική στη Eurovision.

- Τι εννοείς;

- Κάτι φτηνά ρετάλια, κάτι κουρελούδες, δύο δίδυμες ντυμένες με αλουμινόχαρτα, κάτι τσίτια και έξω απ’ την πόρτα.

- Μωρή αυτή που σχολίαζε τι καημό είχε με το Αζερμπαϊτζάν; Τα πάντα μάθαμε, μέχρι και για το τελευταίο ερείπιο της πόλης τι είχε μέσα.

- Άσε μας κούκλα μου. Αν είχα λεφτά δεν θα πήγαινα στην Κούβα και στο Μαϊάμι, θα διάλεγα Αζερμπαϊτζάν! Τρελή είμαι;
γράφει η Louella και η Cruella
από το scooponline

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails