Καλώς ήρθατε

Αιτίες διαζυγίου

Η φίλη μου Μένια μέσα από το blog της χωρισμένη μάνα ησυχία ψάχνει... δημοσίευσε τους λόγους που χωρίζουν οι άνθρωποι (κυρίως αυτοί που είναι γονείς) και πιστέψτε με κάτι ξέρει παραπάνω.

Διαβάστε τους...

Γιατί λοιπόν χωρίζουμε; Γιατί χαλάμε την οικογένειά μας; Τι μας χαλάει ρε παιδί μου;

Οι λόγοι λοιπόν που συνήθως χωρίζουμε είναι οι εξής :

1. Μοιχεία
Ή απιστία, ή κεράτωμα, ή ο κουμπάρος ήρθε να φτιάξει τη βρύση. Έχει διάφορα ονόματα αυτή η κατηγορία. Είναι σαν κάτι καταζητούμενους που αναζητούνται με το όνομα τους αλλά και με τα ψευδώνυμα: σουγιάς, πεταλούδας, ανοιχτοπόρτας, κλεφτοτσαντάκιας, ή δεν ξέρω και 'γω τι άλλο!
Εδώ μέσα στο χάλι μας ας το διασκεδάσουμε και λίγο. Είναι η κατηγορία που ακούς βέβαια και τις πιο καλές ατάκες. Η πρώτη και η καλύτερη και γνωστότερη παπαρολογία: "Αγάπη μου δεν είναι αυτό που νομίζεις" ενώ είναι ήδη στο κρεββάτι με άλλον/η. Έχω ακούσει η αλήθεια είναι αρκετές αλλά έχω ξεχωρίσει τις εξής: "που ήσουν μωρό μου και χάθηκες όλο το Σ/Κ;" απάντηση "στο 'Αγιο Όρος, πήγα να προσευχηθώ", ή την καλύτερη "που ήσουν μωρό μου μέχρι τις 5 η ώρα το πρωί από τις 9 που έφυγες;" απάντηση "Ήμουν στο ξενοδοχείο τάδε, ήρθε η πρώην μου και συζητούσαμε μέχρι τώρα στο δωμάτιο της". Οοοκκκκκκ!!!!! Και κάθεσαι εσύ σαν την ηλίθια να αναρωτιέσαι, τελικά μου το φόρεσε το κέρατο με την σούλα, βούλα, κούλα,....τσούλα;;; ή όχι; Και μην είμαστε απόλυτες, δεν είναι σίγουρο ότι είναι προελεύσεως ανατολικού μπλοκ μπορεί να σας τύχει και τοπικό προϊόν.

2. Θυμάται την εργένικη ζωή
Το βράδυ τον βλέπεις ετοιμάζεται για να βγει "που πας αγάπη μου;" απάντηση "θα πάω να πιω κάτι με τα παιδιά" "Οκ μωρό μου". Το δεύτερο βράδυ "που ξαναπάς αγάπη μου;" απάντηση "θα πάμε για καφέ με τα παιδια". Μετά από 5 μήνες "που στο διάολο πας ρε πάλι;" απάντηση "Ελα ρε μωρό μου, θα βρεθούμε με τα παιδιά, θα γυρίσω νωρίς". Και φυσικά γυρνάει αφού έχει φάει πατσά για να στρώσει το στομάχι. Και φτάνεις εσύ να μεγαλώνεις το παιδί μόνη σου (συγνώμη αλλά αυτό το παθαίνουν πιο πολύ γυναίκες). Και φυσικά να μετράς τα λεφτά για το πόσο γρήγορα φεύγουν αφού κάθε μέρα βγαίνει και δεν έχεις να πληρώσεις τελικά λογαριασμούς. Βλέπεις, τώρα θυμήθηκε τις παρέες και τις μπ@υρδελ@τσαρκες ως νέος που είναι (τρομάρα του).

3. Πεθερά.
Είναι το γνωστό είδος πεθεράς που θέλει το παιδάκι της πίσω (άραγε γιατί το πάντρεψε), να του φτιάχνει πάλι πρωινούλι, να του μαγειρεύει το αγαπημένο του φαγητούλι γιατί μόνο αυτή το φτιάχνει όπως θέλει, να του σιδερώνει τα ρούχα όπως πρέπει γιατί εσύ δεν ξέρεις.

4. Πεθερός
"Τι σου έκανε πουλάκι μου αυτός ο αχαΐρευτος; πάλι σε πλήγωσε; ο μπαμπάκας είναι εδώ". Είναι ο γνωστός μπαμπάκας που νοιάζεται υπερβολικά όμως για τη κορούλα του, και μη τυχόν της πεις κουβέντα ρε!!! Στο γόνατο!!!
5. Transformer
Εδώ είναι το γνωστό λάθος των γυναικών που λένε τη γνωστή πάλι ατάκα "εγώ τον έδεσα τον γάιδαρό μου". Και φυσικά αφήνουμε τον εαυτό μας τόσο, ώστε να γίνουμε κάποια άλλη, καμία σχέση με αυτή που αγάπησε ο άντρας και θέλησε να ζήσει μαζί της. Η γυναίκα μεταλλάσσεται σε χρόνο DT. Και φυσικά ο άντρας δεν την αναγνωρίζει!! Λογικό δεν είναι να μη θέλει να είναι μαζί της;

6. Η εγκατάλειψη
Πάει για τσιγάρα, αλλά το περίπτερο είναι λίγο μακρυά. Κάπου στη Βραζιλία να πω....στη Ταϊλάνδη να πω... πάντως μακρυά.

7. Ο αλκοολισμός

8. Η βία

9. Φρενοβλάβεια

Και πολλοί πολλοί άλλοι λόγοι

Όπως είδατε δεν σχολίασα τους λόγους 7-8-9. Προτίμησα να μη το κάνω, γιατί είναι πάρα πολύ σοβαροί και πρέπει να μιλάνε για αυτούς μόνο ειδικοί ή ακόμα καλύτερα, γυναίκες ή άντρες που τα έχουν περάσει ή τα περνάνε ακόμα. Και πιστέψτε με, δυστυχώς υπάρχουν.

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails