Καλώς ήρθατε

Αυτή είναι η νύχτα μας! (η μαύρη κι άραχνη)

freefotos.gr

Ρώτησε σήμερα ο Μπόμπος τη μαμά του:
-Τι σχέση έχει, μαμά, η αερόβια γυμναστική με τη Eurovision;

Η ερώτηση έφερε τη μαμά του Μπόμπου σε δύσκολη θέση και σκέφτηκε αρκετά πριν απαντήσει. Κατάλαβε πού το πήγαινε ο πανέξυπνος Μπόμπος και εν όψει του τελικού δεν ήθελε η απάντησή της να προκαλέσει δυσφήμιση στο εθνικό σύμβολο της Ελλάδας, και μάλιστα μια μέρα πριν από τον τελικό. Έπρεπε ν’ απαντήσει διπλωματικά ώστε ούτε ψέματα να πει στον περίεργο αλλά πανέξυπνο γιο της, το Μπόμπο, ούτε την αλήθεια να κρύψει.

-Παιδί μου, Μπόμπο, του... απάντησε, βιάζεσαι να σου δώσω την απάντηση τώρα; Δώσε μου δυο μέρες προθεσμία, και θα σου εξηγήσω.

-Όχι, μαμά, θέλω την απάντηση τώρα. Απάντησε ο Μπόμπος, χτυπώντας το δεξί του πόδι στο πάτωμα. Προσέξτε, το δεξί χτύπησε!

-Καλά, καλά, παιδί μου, θα σου απαντήσω, αλλά παρακαλώ μην το διαδώσεις στο σχολείο μήπως μεταδοθεί η άποψή μου έξω από τα σύνορα και πάθει η χώρα μας καμιά συμφορά.

-Εντάξει μαμά, αν πρόκειται για την εθνική ασφάλεια της Ελλάδας, δε θα πω τίποτα.

-Λοιπόν, αγαπητέ μου Μπόμπο, η απορία σου είναι πολύ εύλογη, και για μια ακόμη φορά με κάνεις υπερήφανη με την εξυπνάδα σου. Αναφέρεσαι φαντάζομαι στο Σάκη και στην αερόβια εκτέλεση του τραγουδιού του στη Eurovision.

-Ναι βρε μαμά, άντε μ’ έπρηξες με τις περιστροφές σου! Έμπα στο θέμα επιτέλους!

-Κοίταξε, παιδάκι μου, η αερόβια γυμναστική (aerobics) δεν έχει και μεγάλη σχέση με το τραγούδι, δηλαδή δεν έχει καμία σχέση! Όμως αν είσαι ο Σάκης Ρουβάς και είχες καλές επιδόσεις στη γυμναστική από μικρός, μπορείς να την υποχρεώσεις να σχετιστεί, και μάλιστα να πάρεις και τις ευλογίες του Πατριάρχη. Κανείς δε θα τολμήσει να σε σχολιάσει αρνητικά, διότι είσαι ο Ρουβάς. Κατάλαβες;

-Τι να καταλάβω, ρε μαμά; Εσύ δε μου είχες μάθει πως η μουσική και η μελωδία βγαίνουν από το λαρύγγι; Εδώ έχουν έλθει τα πάνω κάτω και κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι η μελωδία βγαίνει ανάμεσα από τα σκέλη. Έλεος!

Μπόμπο! Πολλά λες. Πήγαινε να φας τα cornflakes σου τώρα, έχουν ήδη μουλιάσει. Νομίζω πως σου απάντησα.

-Άσε με κι εσύ με τα cornflakes! Εδώ κοντεύει να μουλιάσει το κεφάλι μου με αυτά που βλέπω και ακούω. Ήξερα ότι ο άνθρωπος έχει πολύ προοδεύει στην τεχνολογία, αλλά το να βγάζει “ήχους” μέσα από τα σκέλια του, χοροπηδώντας πάνω κάτω στη σκηνή, επιδεικνύοντας τους γυμνασμένους μύες του, και ιδιαίτερα του μηρούς, κάνοντας αισθησιακές κινήσεις για να "διεγείρει" το πλήθος, δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι θα γινόταν αναπόσπαστο συστατικό της μουσικής.

-Αμ εγώ τι να πω που είμαι και παλιότερη, κι έζησα σε άλλες καλύτερες εποχές που η μελωδία έβγαινε από το λαρύγγι του καλλιτέχνη και δεν απευθυνόταν στα ζωικά ένστικτα του ανθρώπου αλλά στην ίδια την ψυχή του; Για έλα στη θέση μου; Στην εποχή μας όλα έχουν εκφυλιστεί παιδί μου. Ακόμη και η μουσική… Μην το ψάχνεις και μην απογοητεύεσαι. Άλλωστε, τι τον βρίσκει τον άνθρωπο και δεν το περνάει;

-Μαμά μη φεύγεις, δεν τελείωσα, είπε ο Μπόμπος με πεσμένη τη φωνή από την απογοήτευση, έχω κι άλλη μια ερώτηση: γιατί διάλεξαν τους στίχους “This is our night” για να στείλουν στη Eurovision;

-Έλα τώρα, που καμώνεσαι πως δεν καταλαβαίνεις! Κάτι τέτοιες ερωτήσεις κάνεις και σου έχει βγει τ’ όνομα για χαζός, ενώ δεν είσαι!

-Πες το!, επιμένει ο Μπόμπος.

-Λοιπόν, αφού θέλεις να τ’ ακούσεις, ο τίτλος του τραγουδιού με το οποίο διαγωνίζεται ο εθνικός μας αερόβιος τραγουδιστής είναι αλληγορικός. Αυτή είναι η νύχτα μας! Αυτή είναι η νύχτα της Ελλάδας σε όλους τους τομείς, και η τέχνη δε θα μπορούσε ν’ αποτελέσει εξαίρεση. This is our night! Κατάλαβες;

-Κατάλαβα, μαμά! Άλλωστε τη νύχτα αυτή σε κάθε τομέα τη ζω καθημερινά. Αλήθεια, πότε θα ξημερώσει στην Ελλάδα; Πότε τελειώνει αυτή η μακρά νύχτα;

-Δύσκολη η απάντηση, παιδί μου Μπόμπο! Πάντως, αν πρόκειται ποτέ να δούμε το λυκαυγές, αυτό πρέπει ν’ αρχίσει από τις τέχνες, και κυρίως από τη μουσική. Δυστυχώς προς το παρόν δε βλέπω γλυκοχάραμα. Πήγαινε τώρα να φας τα cornflakes σου, και μη σκέπτεσαι πολύ. Όσο σκέπτεσαι τόσο θα μαραζώνεις…

-Μαμά, ύστερα από αυτά που μου είπες μου κόπηκε η όρεξη. Δώσε τα μουλιασμένα cornflakes στο γάτο μου. Αμφιβάλλω αν ο γάτος έχασε την όρεξη με το τραγούδι του Σάκη μας. Ζώο είναι, τι να καταλάβει από μουσική;

THIS IS OUR NIGHT!
Μαρία Σεφέρου

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails