Τη δεκαετία του ’80 «αγώνας» ήταν να κατέβει κανείς στο δρόμο και να διαδηλώσει κατά της επάρατης δεξιάς. Ενίοτε και κατά του διεθνούς ιμπεριαλισμού, που πάλευε για να γκρεμίσει το σοσιαλιστικό παράδεισο. Τη δεκαετία του '90 ο «αγώνας» καθοδηγήθηκε από τα πανίσχυρα τότε εργατικά συνδικάτα που ένιωθαν να έχουν πιάσει την εξουσία από τα κέρατα. Κι έπειτα ήρθαν οι καταλήψεις των σχολείων. Κι αυτές «αγώνας» ήταν. Σήμερα, «αγώνας» είναι να κατέβει κανείς στην πλατεία Συντάγματος και να αρχίσει τα φάσκελα...Κατ΄ αρχάς θα πρέπει να πούμε ότι οι αυθόρμητες εκδηλώσεις των πολιτών είναι οπωσδήποτε καλύτερες από...



