Καλώς ήρθατε

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα συνέντευξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα συνέντευξη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Το πωλητήριο, η ξεφτίλα και το χρέος

Τι να σκεφτεί κανείς μετά την συνέντευξη της περασμένης Παρασκεύης όπου το τρίο των επιτηρητών ανακοίνωσε το πωλητήριο των 50δις; Ότι πλέον αφαιρεί και την τελευταία αρμοδιότητα που είχε αφήσει στην αχυροκυβέρνηση Παπανδρέου; Δεν τους εμπιστεύεται καν την επικοινωνική διαχείριση της υλοποίησης του μνημονίου και όσων προβλέπει η δανειακή σύμβαση; Ότι είναι και αυτός ο χειρισμός συνεννοημένος ως μέρος της πρακτικής του (ΠΑ)«σοκ»; Μήπως η «ενόχληση» της κυβέρνησης και του Μega -Πρετεντέρη που ανακατεύονται οι τροϊκανοί στα «εν οίκω» αποτελεί απλώς κακοστημένο θέατρο, της φτηνιάρικης υποκριτικά σχολής Λοβέρδου;

Γιατί, τα παιδιά, αυτά που είπε η τρόικα τα έχουν υπογράψει ερήμην όλων, και της Βουλής και του λαού και του Συντάγματος, κι έχουν παραδεχτεί και οι ίδιοι το...

Η μαϊμού συνέντευξη Καραμανλή σε "blog" δεν είναι πλακίτσα, είναι προβοκάτσια

Πολλές φορές έχουμε γίνει μάρτυρες “μαϊμού” ειδήσεων από blogs προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή ή να αποκτήσουν αναγνωσιμότητα. Ευτυχώς αυτές οι περιπτώσεις είναι μεμονωμένες σε αντίθεση με την πρακτική πολλών portals να βομβαρδίζουν με δεκάδες “παραπολιτικές ειδήσεις και αποκλειστικότητες” που βέβαια διαψεύδονται με ρυθμό πολυβόλου.

Το σημερινό ατόπημα όμως ενός Blog να διατυμπανίσει μία δήθεν αποκλειστική συνέντευξη που του παραχώρησε ο Κ. Καραμανλής, δεν είναι απλώς μία πλακίτσα ανάμεσα στις άλλες. Είναι μία προβοκάτσια που θα γίνει σημείο αναφοράς από τους δημοσιοκάφρους κάθε φορά που κάποιο blog έχει μία αποκάλυψη ενάντια στις εξουσιαστικές δομές κυβέρνησης και ΜΜ”Ε”.

Ακόμα και το μεγαλύτερο σκάνδαλο να αποκαλύψεις, οι δημοσιοκάφροι θα πουν σκωπτικά: “Μα καλά πιστεύετε τα blogs; Εδώ ο άλλος δημοσίευσε μαϊμού συνέντευξη του Καραμανλή που την είχε βγάλει από το κεφάλι του”!

Έτσι ακριβώς λειτουργούν, έτσι ακριβώς μόνοι μας ανοίγουμε την κερκόπορτα της απαξίωσης.

ΥΓ. Εννοείται ότι... διασταυρώσαμε το γεγονός πριν προβούμε σε κριτική, από το “περιβάλλον” του πρώην πρωθυπουργού όπως είθισται να αναφέρεται τον τελευταίο καιρό.
από το olympia

Ο Βγενόπουλος Τεχνοκράτης Επιχειρηματίας ή Πολιτικός ;

Κύριε Βγενόπουλε, καλά τα είπατε στην συνέντευξή σας, πρόσφατα, με τον κύριο Ν. Χατζηνικολάου.
Ασφαλώς και εντυπωσιάσατε την κοινή γνώμη με τα λεγόμενα σας.
Μου θυμίσατε όμως και τον υποψήφιο ενός καινούριου κόμματος, τον οποίο αναζητά ο Έλληνας πολίτης.!
Είπατε πολλές αλήθειες και μάλιστα πικρές αλήθειες που αυτοί που πρέπει να τις πού δε τις λένε.. Aποκρύψατε όμως και μερικές!
Στο θέμα των Τραπεζών, είπατε μεταξύ άλλων:
«………Ευτυχώς έχουμε ( στην Ελλάδα ) ένα τραπεζικό σύστημα το οποίο σήμερα είναι απολύτως υγιές, πολύ υγιέστερο από το σύνολο του ευρωπαϊκού τραπεζικού συστήματος και του αμερικάνικου……»
Το αποδώσατε…κυρίως, και ίσως και με μεγάλο συντελεστή σε αυτό, στην πολύ επιτυχή εποπτεία από την Τράπεζα της Ελλάδος… Αυτό είπατε!
Δε μας είπατε όμως: Πόσο είναι το επιτόκιο δανεισμού στην Ευρώπη και στην Αμερική και πόσο είναι στην Ελλάδα. Δε μας είπατε πόση είναι η διαφορά - ψαλίδα - μεταξύ των επιτοκίων καταθέσεων και χορηγήσεων στην Ευρώπη και στην Αμερική και πόσο είναι στην Ελλάδα. Δε μας είπατε τι πληρώνει για την πιστωτική του κάρτα ο Έλληνας και τι ο Ευρωπαίος και ο Αμερικανός. Δεν μας είπατε, τη σχέση επενδυτικών δανείων και καταναλωτικών (δάνεια εορτών, δάνεια διακοπών, κλπ κλπ). Δε μας είπατε τη σχέση ιδίων κεφαλαίων των τραπεζών σε σχέση με τις χορηγήσεις. Δε μας είπατε, ποιος έμαθε τους Έλληνες να ξοδεύουν και να ζουν με δανεικά, μη υπολογίζοντας τις δυνατότητες αποπληρωμής; Βεβαίως και εμείς, οι Έλληνες πολίτες, έχουμε γι αυτό την ευθύνη μας.
Και επειδή έχουμε και μνήμη, ποιοι ευθύνονται κ. Βγενόπουλε για τη φούσκα των τραπεζικών μετοχών, εκεί όπου ο μικρο καταθέτης, έχασε τις αποταμιεύσεις ετών;

Δε μας είπατε γιατί οι... τράπεζες δεν εκτελούν σωρεία καταδικαστικών αποφάσεων δικαστηρίων για παράνομα επιτόκια και καταχρηστικούς όρους στα συμβόλαια.
Γιατί αυτή τη στιγμή οι τράπεζες εφαρμόζουν «σιωπηρή ανυπακοή» ή τα υποκαταστήματα δηλώνουν άγνοια και δεν εφαρμόζουν πρόσφατο νόμο περί ρύθμισης οφειλών των επιχειρηματιών; Ακούγεται μάλιστα ότι θα στραφείτε στην κομισιόν για την ακύρωση του νόμου. Στα συρτάρια δε, παραμένει το νομοσχέδιο για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Μήπως και εκεί βάλατε το χεράκι σας;

Περιμένουμε ακόμη και την έγκριση από την ΕΚΤ! (Δηλώσεις της κ. Κατσέλη)
Τελικά ποιος κυβερνά αυτό το τόπο; Ο λαός με τους εκπροσώπους του, ή οι τράπεζες; Μη ξεχνάτε: το Οργή λαού, οργή Θεού!! Οι κουκουλοφόροι δεν ήλθαν από τον Άρη. Δεν ξέρω τι εκφράζουν αλλά μέρος της κοινωνίας μας είναι και αυτοί.
Δε μας είπατε, γιατί τα ελληνικά νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις - κυρίως μικρές - είναι καταχρεωμένες στις τράπεζες και δεν έχουν τη δυνατότητα αποπληρωμής. Ποιος ευθύνεται γι αυτό;

Οι τράπεζες εκμεταλλεύτηκαν άλλοτε την ανάγκη, άλλοτε την επιπολαιότητα του Έλληνα για μία καλύτερη ζωή πέραν των δυνάμεων του, και είπαν: Πάρε, Πάρε! Και το δόλωμα τσίμπησε! Δώσατε εκεί που σας συνέφερε (στα εξοντωτικά επιτόκια) και όχι εκεί που έπρεπε.

Όταν χορηγούσατε με τη σέσουλα τα δάνεια, ακόμα και με τη μεσολάβηση τρίτων, πού ήταν η Τράπεζα της Ελλάδος, ως εποπτεύουσα αρχή, την οποία τώρα επικαλείστε , για να παρέμβει και να αποτρέψει τις δυσάρεστες καταστάσεις; Οι μικροεπιχειρηματίες είναι στα πρόθυρα της καταστροφής.

Οι τράπεζες θα πρέπει να είναι ο μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας μας . Το χρήμα πρέπει να γεννά χρήμα. Να χορηγείται κυρίως για παραγωγικούς σκοπούς. Τι κάνετε εσείς γι αυτό, που έχετε και το μεγάλο μερίδιο της ευθύνης; Διαθέσατε μόνο το 1/3 του ποσού (μετρητά ή εγγυήσεις) του Δημοσίου που σας έδωσε το Κράτος, ενώ θα έπρεπε όχι μόνο να το εξαντλήσετε, αλλά και να το υπερβείτε, χρησιμοποιώντας τα υπερκέρδη σας. (βλέπε ισολογισμούς τραπεζών)
Σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη, για κάθε 100 ευρώ που εισπράττουν οι τράπεζες (είτε από καταθέσεις, είτε από δόσεις δανείων), οι περισσότερες διοχετεύουν στην αγορά τα 10 ευρώ, δηλαδή το 10% μόνο. Ο λόγος είναι ότι φοβούνται τις υψηλές επισφάλειες και έχουν κλείσει την κάνουλα των χορηγήσεων. Οι κάνουλες δεν πρέπει να κλείσουν. Αυτό είναι το μεγάλο λάθος. Να ανοίξουν αλλά να διοχετεύεται το χρήμα αποδεδειγμένα για παραγωγικούς σκοπούς. Το χρήμα πρέπει να γεννά χρήμα . Οι τράπεζες στη δύσκολη αυτή συγκυρία δεν βοηθούν όσο θα έπρεπε τις επιχειρήσεις. Η καλυτέρευση της οικονομίας δε θα γίνει με το κλείσιμο των χρημάτων στα χρηματοφυλάκια σας, αλλά με την αποδοτική κυκλοφορία του. Το χρήμα πρέπει να γεννά χρήμα. Να χορηγείται κυρίως για παραγωγικούς σκοπούς.

Σε ότι αφορά τη συγχώνευση των αεροπορικών εταιριών, αναφερθήκατε μόνο στα θετικά στοιχεία. Θα σας υπενθυμίσω το: Υπάρχει κάτι χειρότερο από το κρατικό μονοπώλιο και αυτό είναι το ιδιωτικό μονοπώλιο! Θα δούμε! Ευχόμαστε το καλύτερο. Καλό είναι όμως να σκεπτόμαστε και το «Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες».
Πάντως , Κύριε Βγενόπουλε, με εντυπωσιάσατε με τη συνέντευξη σας και εάν αποφασίσετε να ασχοληθείτε με την πολιτική, εγώ, θα σας ψηφίσω!!
Χρυσόστομος

ΟΙ «καθαρές» ιδέες δεν επιβραβεύουν τους «βρώμικους»…

Ο Νέος πρόεδρος της Ν.Δ. παγιδεύτηκε από τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο και του παρεχώρησε την πρώτη συνέντευξη.

Διπλό το ολίσθημα:

α). Αν παγιδεύεται τόσο εύκολα από τους «νονούς» των «νταβάδων» είναι όχι μόνο «λίγος», αλλά και «επικίνδυνος»…

β). Συνέντευξη στο Μάκη, και μάλιστα πρώτη, αποτελεί μέγιστη προσβολή στο «αίσθημα» της κοινωνίας: Το «αίσθημα» που επένδυσε πάνω στα Σαμαρά…

Πριν το αναλύσουμε αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια ζητήματα:

α). Στηρίξαμε τον Αντώνη Σαμαρά, επειδή θεωρούμε ότι μια ήττα των «νταβάδων» (διεθνών και εγχώριων) αποτελεί καθοριστικό γεγονός για τα πολιτικά μας πεπραγμένα στη «σκοτεινή» και ζοφερή νύχτα που ζούμε.

Τον στηρίξαμε επίσης διότι σε ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ (όχι πραγματικό και κοινωνικό) επίπεδο πυροδοτούσε την «εθνική ελπίδα», σε μια εποχή εθνικής ασφυξίας και απελπισίας.

Οι συμβολισμοί αυτοί, έστω με... τις φρούδες ελπίδες, αποτελούν ένα «μοχλό» κίνησης και ενέργειας της κοινωνικής συνείδησης.

Μια μαζική Απάτη κίνησης της πατριωτικής σκέψης σε ένα πρώτο στάδιο είναι «θετική», όταν υπάρχει πλήρης ιδεολογική και πολιτική αφασία…

Είναι βεβαίως και πολύ επικίνδυνη, γιατί όταν γκρεμιστεί αυτή η απάτη (και τα γεγονότα σήμερα «καταλύουν» τάχιστα τις ψευδαισθήσεις) οδηγούμαστε πίσω σε ακόμα χειρότερες καταστάσεις, αν, εν τω μεταξύ, δεν έχουν μπει σε κίνηση οι λαϊκές μάζες. Εκτιμούμε ότι είναι τέτοιες οι συνθήκες που πολύ γρήγορα θα μπει σε κίνηση η «λαϊκή ενέργεια».

Μια πυροδότηση, συνεπώς, των «πατριωτικών ενστίκτων» είναι πολύ θετική, αρκεί να μη θεοποιούμε τα σύμβολα και να ασκούμε δριμύτατη κριτική.

β). Για μας ο Αντώνης Σαμαράς δεν είναι κομιστής νέων και ανατρεπτικών ιδεών. Καμία
«πατριωτική» ρητορεία δεν κομίζει τίποτα, απλώς αποτελεί «όχημα» εξαπάτησης, αν δεν συνδέεται ο «πατριωτισμός» με τις ανάγκες της κοινωνίας.

Ακόμα και αν κάνουμε την αυθαίρετη υπόθεση εργασίας ότι ο Σαμαράς, ως άτομο, έχει καλές προθέσεις ιδεών, το κόμμα που ηγείται πλέον, αλλά και το περιεχόμενο της ιστορικής και κοινωνικής του υπόστασης είναι περιχαρακωμένα στα άκαμπτα καλούπια των συμφερόντων του κεφαλαίου και των μηχανισμών της Νέας Τάξης.

Ο Αντώνης Σαμαράς κοινωνικά και ιστορικά υπηρετεί το καπιταλιστικό σύστημα και τις επιταγές του.

Κανένας «πατριωτισμός» δεν μπορεί να υπάρξει όταν τον απομονώνεις από την ανάγκη ανατροπής αυτού του συστήματος που καταλύει τα έθνη και τις πατρίδες…

Γι’ αυτό σε όλα τα κείμενά μας αναλύουμε λεπτομερειακά την ιστορική σημασία μιας πολιτικής ήττας των «νταβάδων» και της νίκης του Σαμαρά, αλλά σε όλα τα κείμενά μας υπογραμμίζαμε και τούτο: ΟΧΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ…

Διαβάστε π.χ. το τελευταίο κείμενό μας, εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3931


Μετά από αυτή την παρεμβολή ερχόμαστε στη συνέντευξη.

«Η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί», λέει μια παροιμία…

Η συνέντευξη που έδωσε στο Μάκη σηματοδοτεί πολλά:

α). Μια περιφρόνηση της λαϊκής συνείδησης: Ο Μάκης αποτελεί για τον ενεργοποιημένο και «πατριωτικό λαό», ένα από τα ακραία και αυθάδη αποστήματα της βρώμικης δημοσιογραφίας και διαπλοκής…

β). Ο Μάκης αποτελεί τον πλέον ελεεινό προπαγανδιστή του «αντιεθνικισμού», του «αντιρατσισμού» (τα νεοταξικά ιδεολογήματα) και της «επαναστατικής αλητείας» της τρομοκρατίας των μυστικών υπηρεσιών: Τον ιδεολογικό σπόνσορα της τρομοκρατικής κουκουλοφορίας…

γ). Ο Μάκης, στον προεκλογικό αγώνα για την ανάδειξη του αρχηγού της Ν.Δ. έκανε επίθεση στην αντίπαλο του Σαμαρά, την Ντόρα, από τις πλέον χυδαίες προσωπικές, και από τις πλέον πωρωμένες του σεξίστικου ρατσισμού: Καρατόμηση της γυναικείας και ερωτικής της υπόστασης!!!

Συνεπώς, η συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά, αμέσως μετά την εκλογή του, ουσιαστικά επιβραβεύει το Μάκη για το έγκλημά του. Είναι σαν να τον ευχαριστεί για τις χυδαιότητες κατά της Ντόρας.

Πιστεύουμε, ότι ο Σαμαράς, μέσα στη μέθη της νίκης του και στην «παγίδα» που του έστησε ο Μάκης δεν πρόλαβε να σκεφτεί…

Αλλά αν μεθάς τόσο εύκολα από την εξουσία, τότε είσαι ικανός για τα πάντα…
από resaltomag

Related Posts with Thumbnails