
Εν τέλει άλλα έλεγε τον...Αύγουστο του 2011 και άλλα έκανε. Μολονότι αισθάνεται ότι ο Θεός τον έχει τάξει ισοβίως εκ δεξιών του για να ποιμαίνει το χριστεπώνυμο πλήρωμα από θέσεως επισκοπικού θρόνου και μόνον, μας ξεγέλασε λέγοντας ότι δίνει τόπο στα νιάτα. Ακριβώς όπως κάθε πολιτικάντης. Υπάρχει βέβαια και το ερώτημα πώς συμβαίνει να παραιτείται Μητροπολίτης από μία Μητρόπολη λόγω γήρατος και στη συνέχεια να εκλέγεται Μητροπολίτης σε άλλη Μητρόπολη. Είναι τούτο Κανονικόν; Αν είναι Κανονικόν, είναι και Θεάρεστον Άγιοι Πατέρες; Ή μήπως είσθε θιασώτες του Βουλγαράκη και της περιβόητης ρήσης του «το νόμιμον είναι και ηθικόν»;
Στη συνέχεια έπεσα πάνω σε ειδήσεις σχετικές με «θρησκευτικό τουρισμό». Εκεί κεραυνοβολήθηκα. Διάβασα, μάλιστα, ότι αυτού του είδους τον τουρισμό περιβάλλει με το κύρος του (εδώ γελάμε) και ο υφυπουργός Πολιτισμού Νικητιάδης. Ως προς τον Νικητιάδη δεν έχω να πω τίποτε. Είναι εφάμιλλος του Γιακουμάτου. Ο ένας έφτασε στο σημείο να προτείνει την εκμίσθωση των αρχαίων μνημείων σε ξένους, ώστε να εισρεύσει χρήμα, επειδή, προφανώς, τόσα χρόνια ως αντιπρόσωπος του Έθνους (εδώ πάλι γελάμε) δεν είχε ακούσει για εργοστάσια, επιχειρήσεις, αγροτική παραγωγή κ.λπ.
Ο άλλος ενηγκαλίσθη τον θρησκευτικό τουρισμό, ενώ το κόμμα του και οι άλλες δημοκρατικές δυνάμεις (εδώ γελάμε για τρίτη φορά) χλεύαζαν τον οδεύοντα στο κελί τής φυλακής ηγούμενο Ευφραίμ, επειδή είχε μεταβεί στη Ρωσσία κομίζων την Αγία Ζώνη, την οποία, λέει, υπεβίβασε σε αντικείμενο εμπορίου. Αν ο Ευφραίμ εμπορεύτηκε την Αγία Ζώνη, γιατί ενοχληθήκατε σεις οι φλογεροί οπαδοί του θρησκευτικού τουρισμού; Με τα δικά σας μέτρα και σταθμά ο Ευφραίμ δεν έκανε τίποτε άλλο πέρα από ένα promotion του θρησκευτικού τουρισμού. Διαφήμισε την πραμάτεια του και περίμενε να κατακλύσουν οι τουρίστες τη Μονή Βατοπεδίου για να εισρεύσει χρήμα. Προς τί η χλεύη υποκριτές και Φαρισαίοι; Πώς αντιλαμβάνεσθε σεις τον δικό σας θρησκευτικό τουρισμό, ώστε να τον συγκρίνουμε με εκείνον του Ευφραίμ και να συναγάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα;
Εν τέλει υπάρχουν, δυστυχώς, δύο Ελλάδες σ’ αυτόν τον τόπο.

Από την άλλη υπάρχει η Ελλάδα των εργατών και υπαλλήλων, συνταξιούχων ή εν ενεργεία, και των φερομένων ως φοροδιαφευγόντων αγροτών και μικρομεσαίων ελεύθερων επαγγελματιών που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται μια ζωή για να αναθρέψουν σωστούς πολίτες πιστούς στην πατρίδα με αρχές και αξίες, πλαισιωμένων από ευάριθμους φωτεινούς ηγέτες ή επιχειρηματίες. Συνελόντι ειπείν, υπάρχει η ρωμαλέα Ελλάδα του Εμφιετζόγλου, του Τάσσου, του Χριστόδουλου, του Καμμένου, την οποία συγκροτεί η αλυσοδεμένη στα κάτεργα πλημμυρίδα του ελληνικού λαού.
Τελειώνοντας σκέφτηκα πως ίσως να μην είναι άρτιο τούτο το σημειωματάκι, επειδή ουδεμία αναφορά γίνεται στη Δικαιοσύνη. Θα περιοριστώ στην αντιγραφή ενός αποσπάσματος από το βιβλίο του Μανώλη Κοττάκη «Καραμανλής, off the record» [σελ. 177].
«Το σχεδιασμό για προσφυγή στις κάλπες παραλίγο να τινάξει στον αέρα ο εισαγγελέας Ζορμπάς με το πόρισμα που έστειλε στη δικαιοσύνη για τα ομόλογα. Ο εισαγγελέας Εφετών Γιώργος Κολιοκώστας το χαρακτήρισε όμως "μη σύννομο" (δεν είχε συνεδριάσει η ολομέλεια της Αρχής Ξεπλύματος Βρόμικου Χρήματος για να το επικυρώσει) και αντί της Βουλής ανέθεσε περαιτέρω έρευνα σε εφέτη-ανακριτή. Αν το είχε στείλει στο Κοινοβούλιο, ενεργοποιώντας της διατάξεις του νόμου περί ευθύνης υπουργών, οι εκλογές θα είχαν τιναχτεί στο αέρα!».
ΣΗΜ: για την ακρίβεια
α) ο Ζορμπάς δεν ήταν εισαγγελέας εν ενεργεία,
β) ο Κολιοκώστας δεν έστειλε το πόρισμα στη βουλή αυτοβούλως, αλλά κατ’ εντολή Σανιδά, την οποίαν υπεχρεούτο κατά νόμον να εκτελέσει, έστω και αν διαφωνούσε με αυτήν,
γ) στη συνέχεια ο Αλογοσκούφης καρατόμησε τον Ζορμπά δια καταργήσεως της Επιτροπής, στην οποίαν αυτός προΐστατο.
Ακριβώς όπως αργότερα ο Μπένι κατήργησε το ΔΣ της ΕΛ.ΣΤΑΤ., πλην του Προέδρου, επειδή βγήκαν στα φόρα τα μαγειρέματα με το έλλειμμα του 2009.
Μας ξέφυγαν τα πρόσωπα; Καταργούμε τις θέσεις τους. Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε. Όλα τα γουρούνια την ίδια τακτική ακολουθούν.
γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης
από το taxalia
0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
Δημοσίευση σχολίου