Καλώς ήρθατε

Να βοηθήσουμε τη Λίνα

Νομίζω ότι αξίζει να βοηθήσουμε την νεαρή φοιτήτρια με την πτυχιακή της...

Καλησπέρα,
Ονομάζομαι Λίνα Τσιπουρίδου και είμαι φοιτήτρια στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μου εργασίας με αντικείμενο την επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή τραπεζικών υπηρεσιών θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Συγκεκριμένα, έχω αναπτύξει ένα online ερωτηματολόγιο προκειμένου να διερευνήσω το προαναφερόμενο θέμα.

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να
... με βοηθήσετε στην εκπόνηση της εργασίας μου με την ανάρτηση στο blog σας του link του ερωτηματολογίου.

Θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω ότι, η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου γίνεται ανώνυμα ενώ μετά το πέρας της έρευνας θα έχετε και την δυνατότητα να ενημερωθείτε με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Παρακάτω παραθέτω το link όπου βρίσκεται το ερωτηματολόγιο:

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση
Λίνα Τσιπουρίδου

2 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

Και ποιος σας λέει ρε παιδιά ότι υπάρχει αυτή η φοιτήτρια και δεν είναι απλά μία δωρεάν δημοσκόπηση που ποντάρει να χρησιμοποιήσει την ανθρώπινη ευαισθησία για να συλλέξει στοιχεία που θα κόστιζαν 3-5 ευρώ κατά ερωτώμενο;;;

apneagr είπε...

Ανώνυμε από πάνω κανένας δεν μπορεί να στο βεβαίωση αυτό αν θες απαντάς αν θες πάλι όχι...

Εγώ όμως επειδή την ξέρω ανέβασα το post και απάντησα.

Να σε καλά.

Related Posts with Thumbnails