Καλώς ήρθατε

Δεν πληρώνω διόδια ρεεε!

Ο Σάββας Κωφίδης είναι ένας από τους λίγους ποδοσφαιριστές που δεν έχει εχθρούς στο σάπιο ελληνικό ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι (οκ, πάλι την έδειξα τη μόρφωσή μου). Κάτι ο χαρακτήρας του –ποτέ δεν «πούλησε μούρη» σε αντιπάλους και συμπαίκτες- και κάτι η φιλοσοφία του, που ίσως πηγάζει από την τρέλα του για τη heavy metal, τον έχουν αναγάγει σε πολύ γαμάτο αγαπητό πρόσωπο.

Ο Σάββας έδειξε και μία... άλλη εκδοχή του. Δραστηριοποιείται στον αγώνα κατά των διοδίων. Δείτε εδώ το θεϊκό βιντεάκι με την άρνησή του να πληρώσει το νταβατζηλίκι στα Μάλγαρα. Διαβάσετε εδώ και την ενδιαφέρουσα συνέντευξή του, στην οποία γνωστοποιεί την ίδρυση της κίνησης «Hasta la victoria siempre».

Πέρα από την κίνηση του Κωφίδη, διακρίνω μια γενικευμένη τάση του κόσμου να αντιδράσει σ’αυτό το ελεεινό είδος αφαίμαξης. Θυμήθηκα τώρα τα 35 ευρώ που έσταξα με την παρέα μου στο δρομολόγιο Κατερίνη – Ραφήνα (και τούμπαλιν) και μου ανεβαίνει λίγο το αίμα στο κεφάλι. Κι εγώ στον αγώνα λοιπόν.
Με το δικό μου τρόπο:

από τον ντόκτορα

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails