Καλώς ήρθατε

Άμα έχεις τέτοιους φίλους δεν φοβάσαι τίποτα...


Από τότε που έχω τα παιδιά μου πάντα τους έλεγα "οι φίλοι είναι ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια στη ζωή σου" αν έχετε φίλους πραγματικούς να μην φοβάστε τίποτα, πάντα θα έχετε ένα χέρι να σας σηκώσει όταν θα σκοντάψετε...

Από χθες λοιπόν με ενημέρωσαν μερικοί συνοδοιπόροι μπλόγκερ ότι στο blog γίνετε redirect (δηλαδή όταν πας να μπεις στο blog αυτόματα σου ανοίγει μια άλλη άσχετη σελίδα αντί του blog) ενώ εγώ το έβλεπα κανονικά, τώρα τι κάνουμε που εγώ από προγράμματα, κώδικες και HTML είμαι σκράπας;

Ένα mail σε μερικούς bloggers ήταν αρκετό για να μου λύση το πρόβλημα χωρίς κόπο...

Πρώτο από όλα ανταποκρίθηκε και έλυσε το πρόβλημα το taxalia το οποίο σημειωτέων πριν από ένα χρόνο περίπου σε κάποιο άλλο πρόβλημα πάλι μας έδωσε την λύση... Ευχαριστώ πολύ παιδιά.

Επίσης ανταποκρίθηκαν βοήθησαν και πρότειναν την λύση η Nelli Nezi, Κοινωνία, επίσης βοήθησαν έστω και με ένα mail συμπαράστασης οι news24gr, ο IASON TIFEYS (δεν μπόρεσα να βρω το link του), το eglimatikotita, οι Παπατζήδες, ο Dimitrios Sirmatsis από το salonica-press, ο Κώστας Ασημωνης, το malakistan.blogspot.com, ο feygatos από τα Καμένα Βούρλα, ο Βαγγέλης Στεργιώτης από το androsinfo, το greek alert, το thirio animero (ούτε εσένα μπόρεσα να βρω το link σου), το info press το Έχω μάτια και βλέπω και τον Αλέξανδρο από το κεντρί (δεν πιστεύω να ξέχασα κανέναν), ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας που και αν δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, παρά μόνο μέσα από κάποια mail που έχουμε ανταλλάξει σπεύσατε όταν σας χρειάστηκα να με βοηθήσετε...

apneagr

Υ.Γ: Σε όσους φίλους δεν έβαλα link, αν και έψαξα δεν το βρήκα, ας κάνουν τον κόπο να μου το στείλουν να το προσθέσω.

5 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΜΑ είπε...

ΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΨΑΧΝΩ
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Κωνσταντίνος Α. είπε...

kostas jack είναι το email από το http://eglimatikotita.blogspot.com/

nellinezi είπε...

:-) Χαρά μου που βοήθησα . Κι εγώ ευχαριστώ πολύ :-) Καλή συνέχεια!!

ΕΩΘΙΝΟΝ είπε...

Χαίρομαι που βρήκες τη λύση!

exomatiakaivlepo είπε...

Bloger ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ...

Related Posts with Thumbnails