Φοβερή η αποκάλυψη που κάνει ο “Τύπος της Κυριακής” σχετικά με το μισθό που παίρνει ο δήμιος της Ελλάδας, Πολ Τόμσεν. Ο άνθρωπος που ζητά να κοπούν οι συντάξεις και οι μισθοί και να μπουν απίστευτοι φόροι στην Ελλάδα, πληρώνεται με 242.000 έως 309.000 δολάρια το χρόνο, όσα παίρνουν μαζί 35 Έλληνες ή 53 Πορτογάλοι που αμείβονται με το βασικό μισθό των 739 ή των 485 ευρώ μικτά αντιστοίχως. Ο ίδιος, όταν πληρώνεται παίρνει το 1/12 του μισθού του χωρίς κρατήσεις, αφού όλοι οι μη Αμερικανοί υπάλληλοι του ΔΝΤ εξαιρούνται από το φόρο εισοδήματος.Εκτός από το μισθό του ο κ. Τόμσεν απολαμβάνει και το προνόμιο μιας ιδιότυπης μονιμότητας που υπάρχει στο ΔΝΤ, από το οποίο λίγοι υπάλληλοι φεύγουν με δικιά τους θέληση.
Και υψηλόμισθος δηλαδή και βολεμένος σε...




