Καλώς ήρθατε

Είπα Κώστα-Ρίκα και όχι Κόστα Ρίκα, το ορκίζομαι!

Ο θεός να σας φυλάει από τους δημοσιογράφους, Αναγνώστες μου! Μωρέ τι φάρα είναι τούτη...

Να μη δουν... συνάδελφο να πάει μπροστά, του τη στήνουν συντονισμένα... Θα μου πείτε σε μένα θα τη χαρίζανε; Εδώ δεν χαρίστηκαν στο "διδάσκαλο" Σεραφείμ τον πρώτο... Γιατί ο δεύτερος εξακολουθεί να πετά "Κοτρω-νίσματα" και από ραδιοφώνου! Τον άλλο το μεγάλο λέω, καλέ, τον κομψό! Αυτόν που τον "έφαγαν" στην Ελευθεροτυπία ,μετά ζήτησε ακριβό γάμο μετά της Γιάννας, αλλή αυτή προτίμησε τον Β΄, που της πήγε φθηνότερα... Και μετά αυτός -ο Α- μας... εκδικήθηκε μέσω του απωθημένου, που είχε για την στην ΤΒ.

Τι κι αν έσκουζαν οι άνεργοι δημοσιογράφοι πεινάμε; Οι συνταξιούχοι είχαν το προβάδισμα, κυρίως στα κρατικά κανάλια, με την ανοχή όλων των μελών του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ ΧΩΡΙΣ εξαιρέσεις!

Είχε βαρεθεί ο "μέγας" να το παίζει "έγκριτος" μόνον "εκ παραθύρου" στις ειδήσεις. Ήθελε επί τέλους να μας πει, πως "οι παρέες φτιάχνουν ιστορίες ", από τη θέση του πρωταγωνιστή!

Και τσουπ ...Να τα τα μαντάτα της εφορίας, για την εταιρεία του! Λοιπόν δε του χαρίστηκε κανένας από τους "μαθητές"! Γιαυτό μάλλον και οι παροιμίες- ανέκδοτα περί αχαριστίας!

Καλέ εγώ άλλο θέμα ξεκίνησα να σας γράφω, αυστηρώς προσωπικό, πως με παρασύρατε σε απολογισμούς, για πράξεις τελειωμένων;

Λοιπόν, με το που άρθρωσα τις δύο λέξεις Κώστα-Ρίκα, όρμησαν οι αναλυτές- σκύλοι με πρωτοσέλιδα: Ο ΓΑΠ την έκανε στην Κόστα Ρίκα, δήλωσε η Κλυταιμνήστρα...

Ο ΓΑΠ πήγε στον Παράδεισο, έγραψε η Κλυταιμνήστρα... Ο ΓΑΠ πήγε να κλείσει τους "σοσιαλιστικούς" του λογαριασμούς στον ...παράδεισο! άφησε να εννοηθεί η Κλυταιμνήστρα!

Καθίστε καλάααα και ζούμε στην εποχή των "δορυφόρων"-μην το ξεχνάτε-και άντε να βγάλεις άκρη, για το που κρύβεται η αλήθεια και που το ψέμα!

Όλοι λένε ότι τα ψωμιά του pediou είναι λίγα! Και εγώ αναρωτιέμαι : Κακό είναι να φροντίζει κάποιος τη δίαιτά του; Κακό είναι κάποιος να κάνει ΚΑΙ γυμναστική; Ξέρεις τι "ευέλπιδες" Υπουργοί Εξωτερικών συχνάζουν στα γυμναστήρια; Χύνουν καζάνια ιδρώτα αντί για μυαλό. Αυτοί μάνα μου, δεν έκαναν ούτε για κηπουροί, γιατί από τις "τοξίνες" του ιδρώτα τους, καίγονταν τα σπαρτά! Να μου το θυμάστε: Εκ παραδόσεως και όχι λόγω ικανότητας, τους έκαναν χώρο στο διπλωματικό! Έτσι τυχεροί γεννήθηκαν μερικοί; Τους έλεγαν οι νταντάδες τους : Mωρά μου φάτε όλο το φαγάκι σας και όταν μεγαλώσετε, ο μπαμπάς θα σας κάνει πρωθυπουργούς,Υπουργούς, διπλωμάτες και ...ζάμπλουτους!

Μόνο ένας πολύ μάγκας και ...μαμάω βαρώνος "έχασε" από χέρι καθώς ο πολλά υποσχόμενος διάδοχος του βγήκε στο τέλος φτηνιάρα... Ρίκα και δεν μπορεί να το χωνέψει ότι γιόκας-κόρη, αρέσκεται αντί για το σοφέρ να κάνει... σεξ με τον Αλβανό συντηρητή του καλοριφέρ. ΄Ασε που αυτός έφερε και όλη τη φάρα του και δουλεύει στην εταιρεία του γκόμενου που έστησε ο "μπαμπάς" που μας δούλευε"!

Το σύμπαν αναγνώστες μου, το σύμπαν φταίει για όλα!Να την ακούτε τηνπατέρα για να μορφώνεστε!

Καλέ -πως μου ήρθε-; Θυμάστε τι είχε πάθει ο Κωστάκης. όταν μπήκε "αγύμναστος" στο γήπεδο και του κάνανε "pressing " τα εξτρέμ αριστερά και δεξιά της συντήρησης...Είχαν διαρρεύσει και στον τύπο φωτο, με τον τραυματισμό του στο γήπεδο....

Αναγνώστεεεες μου εγώ το φωνάζω καιρό! Προσέξτε τους δημοσιογράφους, αλλά εσείς με γράφατε με ειδική μελάνη και σε ειδικό χαρτί!

Η πόρνη η πένα άλλα σκέφτεσαι , αλλά κολπάκια θέλει και σε άλλο εργαλείο μετατρέπεται συν τω χρόνω... Μερικοί μάλιστα -λένε- ότι τη "χρειάζονται" και για κακές πράξεις καθώς, η πολύ... συνουσία με την εξουσία, τους άφησε ένα μικρό βίτσιο...Δε βαριέστε... έχω τόσες πολλές ιστορίες ακούσει τελευταία, αλλά ΔΕΝ πήγα στο γιατρό.

Τη σκαπούλαρα αλλά δεν τη γλιτώνω από εκκολαπτόμενη "μακελάρισσα" που πρόκειται να πάρω μέρος σε "μακελειό" υπέρ του ΓΑΠ! Έτσι και εγώ θα προλάβω να έχω εμπειρία ΚΑΙ κακουργήματος! Επί του παρόντος μόνον κάτι ..."πλημμέληματάκια" έχω να ομολογήσω η καημένη! Να... πχ ότι τη μαύρη εκατοστάρα του τρελο-γιατρού, που τη γλίτωσα λόγω αυτογνωσίας και αυτο- ίασης , την έδωσα "μαύρο" χαρτζιλίκι", στο μαύρο γκόμενο που ψάρεψα στην Κουμουνδούρου...

Ξέρετε, εκεί όπου σπουδαίοι "αλιείς" ταλέντων το παίζουν φιλότεχνοι -τελευταίως- με φουσκωμένες τις τσέπες στα παντελόνια, από ...τα προφυλακτικά!

Αρχηγοί το νου σας... κάποιοι πολυ-εκδηλώνουν "στροφές" προς τις τέχνες, τώρα που κανονικά θα έπρεπε να λουφάζουν ως γυναίκες του Καίσαρα, με νηστεία και προσευχή!

Λοιπόν αναγνώστες μου το σινάφι μου έχει πολύ φθόνο... μέσα του! Προκειμένου να ανακόψουν την "άνοδό" μου λόγω Κώστα-Ρίκα, με το που έφυγα από το ιδιόκτητο διαμέρισμα στα Βριλήσσια και μετακόμισα στην Εκάλη, σε 560 τετραγωνικά, μετά δεξαμενής κολύμβησης όπως αποκαλείται πλέον η πισίνα στην μετά Πετσάλνικο εποχή, τσουπ ξεπρόβαλε συνάδελφος -καρφί!

Μπορεί να ήταν και βαλτός από την Μενεγκίνινάκη την αντίπαλο ξανθιά ξερολο-κατινιάρα επενδύτρια. Όρκο δεν παίρνω!Αυτή – σκέφτηκα- πιθανόν για λόγους ανταγωνισμού, μου την έκανε στην εφορία, πέραν των πολιτικών προεκτάσεων που είχε το "Θέμα μου.

Να μαι λοιπόν εγώ, η Κλύμη, το Κλυμάκι σας να απολογούμαι στην εφορία, γιατί -Ω του θαύματος- το τεκνό που (μπιπ), ευχαριστήθηκε από τα μαθήματα "Pilates" που του έδωσα και μου διέθεσε τη βίλα του!

Τη σήμερον ημέρα ούτε έναν πλούσιο φίλο δεν μπορείς να έχεις! Και τι έφταιξα εγώ που τη βίλα "ο φίλος" την είχε σε of shore εταιρεία; Μήπως του ζήτησα φορολογική ενημερότητα πριν τον πηδήξω; Επίσης, τι έφταιγα εγώ αν ο Σαΐφ – ο άλλος φίλος του- είχε παρκάρει στο γκαράζ της βίλας τις "Πόρσε" του, για να τις έχει "πρόχειρες" το καλοκαίρι , τότε που θα ερχόταν incognito για διακοπές στην άλλη βίλα του καλού μου, κοντά στου Αγά Χαν , στην Πάτμο;

Γιατί ο κολλητός μου, είναι πράγματι διανοούμενος και εκεί στο νησί της αποκάλυψης μου είπε ότι θα γράψει εν τέλει τις "αποκαλύψεις του, κάποια στιγμή. Αν και δεν παίρνω όρκο ότι θα μπορεί να υπογράφει με το πατρώνυμό του, αυτές τις οικογενειακές ιστορίες αγάπης, πάθους και μύθου! Δεν πειράζει -του είπα- υπάρχει και η λύση του Ελληνικής καταγωγής συζύγου, της Αγγλίδας πριγκίπισσας που έγραφε με ψευδώνυμο, για να μην καραφλιάσει η Ελισάβετ που τη ζήλευε! Άσε που που είχε σκεφθεί εκείνος ο άνθρωπος ότι χωρίς τίτλους και χωρίς "Κοκό" ανιψιό, πουλάς και ψωνίζεις καλύτερα στην Ελλάδα...

Γιατί εμείς οι Έλληνες -αναγνώστες μου- είμαστε αυτό που είμαστε τέλος πάντων, αλλά όταν πούμε τέρμα η Βασιλεία... είναι τέρμα !Όταν πούμε τέρμα η Δημοκρατία, είναι τέρμα!

Αλλά αν πούμε τέρμα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και λοιπά πολυφορεμένα κόμματα, τότε γίνεται της π(μπιπ)άνας και μαύρο φίδι που μας έφαγε, τους προδότες!

Σας ορκίζομαι αναγνώστες μου, μόλις πρόλαβα και είπα Κόστα Ρίκα ξεσηκώθηκαν -εκτός από τους εχθρούς μου- ΚΑΙ οι φίλοι μου! Ζήτω- σκέφτηκαν- τον έφαγε το Γιωργάκη η όμορφη Κλύμη μας, αέρααααα!

Μπήκαν -που λέτε- στα ξεσκέπαστα φορτηγάκια με τόννους "πολεμοφόδια" από τη Βοιωτία! Και τι δεν έφεραν... Πατάτες, κρεμμύδια και καρότα και τα μοίραζαν τσάμπα, στο Σύνταγμα!

Όχι καλέ για να φάνε οι "νηστικοί" της Αθήνας, αλλά κυρίως για να υπάρχουν προμήθειες!

Κάτι να κρατάνε -τέλος πάντων- εν ώρα κρίσεων, αντί για το κομπολόι τους και να το "πετάνε" αγανακτισμένοι στο κτήριο απέναντι, μπας και το "καθαρίσουν" από το καυσαέριο !

Άσε που και οι υπάλληλοι του Καμίνη αντί να παίζουν το (μπιπ) μπήκαν κι αυτοί στον κόπο να σαπουνίσουν επιτέλους την την πλατεία και να μας δείξουν ότι είναι χρήσιμοι!

Αλλά λέγοντας Κόστα Ρίκα και μετρώντας αντιδράσεις μου μπήκαν και εμένα "σκνίπες" στα αυτιά, δεν το κρύβω! Σκέφτηκα: Βρε "μπας" ο δήθεν βλάκας, την έκανε από την σύζυγο; Α μπαααα ...Κανένα περιθώριο για άλλη γυναίκα στη ζωή του "πρωτότοκου", πλην της μητρός αυτών!

Ακόμα και οι πολλές μητριές μόνον σε είδος πήραν κάτι ,καθώς ουδείς εξ αυτών τους πρόσφερε τα ακριβά του αισθήματα! Μπα- είπα μέσα μου- αυτή εδώ χρόνισε ως "νόμιμη" και τουλάχιστον είναι αποδεδειγμένα και πλούσια και έξυπνη.

Βλαμμένη δε μου φαίνεται ώστε να αποποιηθεί τη διατροφή, καθώς πολλά τα "λεφτά αισθήματα". Και εγώ -εδώ που τα λέμε- στη θέση της, θα είχα ήδη έτοιμες τις βαλίτσες και θα αδημονούσα να τελειώνει ο καλός μου με τα "φθοροποιά" πρωθυπουργιλίκια!

Α... τι θυμήθηκα αναγνώστες μου! Ένα ανέκδοτο που είπα κάποτε σε πηγαδάκι:

Σκεφθείτε -είχα πει- αν ένας πρωθυπουργός να μην "πηδάει" καλά! Το πολύ πολύ να τη βγάλει "καθαρή" με ένα καλό δώρο , πχ ένα κωλόσπιτο! Εχεμύθεια έτσι ή αλλιώς, εκ μέρους της θα πιεστεί και θα υπάρξει! Αν όμως ο πρωθυπουργός αυτός,, ήρθε μόνο και μόνο για να "πηδήξει" έναν ολόκληρο λαό και μάλιστα τσάμπα, γιατί του είπαν ότι θα "πληρωθεί" και από πάνω , σκεφτείτε τι "ταμπλάς" θα του έρθει, αν ξυπνήσουν οι πηδηγμένοι Έλληνες και εγείρουν "νόμιμες απαιτήσεις" για τα αντισυνταγματικά γα(μπιπ)σια!

Any Way Αναγνώστες μου στο θέμα μας: Είπα -όπως σας είπα- Κώστα, Ρίκα και οι παλιοδημοσιογράφοι παρανόησαν ότι πρόφερα Κόστα Ρίκα...

Καλέ ένα προσκλητήριο γάμου είχα η καημενούλα όλο κι όλο στα χέρια μου, όπου οι μέλλοντες σύζυγοι - αν θυμάμαι καλά- έγραφαν :... με αγάπη από τον Κώστα και τη Ρίκα, που σας περιμένουν για να μοιραστείτε τη χαρά τους!

Όχι καλέ δε χώρισαν η Ρίκα Βαγιάννη και ο Κώστας Σημίτης και παντρεύονται!

Ούτε τώρα στα γεράματα ο Κώστας Βουτσάς "ενδίδει" στα θέλγητρα της Ρίκα Διαλυνά!

Δε θα σας πω ποιοι είναι "οι φίλοι" μου, που να χτυπιούνται κάτω οι "ιοί"της ΕΣΗΕΑ και να με απειλούν με τα πειθαρχικά τους, για διασπορά ψευδών ειδήσεων!

Εγώ κατίνα – Μουτσινάς, δε γίνομαι! Εγώ όταν πρόκειται για τα προσωπικά μου, είμαι τάφος... Ασχέτως βεβαίως αν υπάρχει κρύπτη στον "τάφο", που οδηγεί κατ΄ ευθείαν προς και από τη Βουλή και Α΄ Νεκροταφείο... Βλέπετε ο Όθωνας εκεί ζήτησε να καταλήγει η μυστική έξοδος. Σκέφτηκε : Δεισιδαίμονες οι Έλληνες, θα σκιαχτούν να ενοχλήσουν βράδυ τις ψυχές...

Άλλο αν στην πορεία εμείς γίναμε άπιστοι ως προς τις προθέσεις των ορκισμένων του Κοινοβουλίου και τα ψάχνουμε τώρα όλα, ακόμη και τα νεκροταφεία και ΤΙ τσιφλίκια είχαν προ Κοινοβουλευτικού βίου ... Ή μήπως δεν το πράττουμε ακόμη;

Τώρα αναγνώστες μου, κανονικά θα έπρεπε να κοιτάμε ακόμη και τα "φέρετρα cargo" σε αεροδρόμια και λιμάνια! Ούτε νεκροί δεν πρόκειται να συγχωρεθούν κάποιοι για κρίματα, ανομήματα και πηδήματα!

Το πολύ-πολύ μέσα στις "κάσες"να βρούμε τίποτε Πικάσο, υδρίες και λίρες.... Άντε και κάνα φορτίο άσπρης "σε διπλωματικό σάκο" σύμφωνα με τους νέους κανόνες των of shore κυβερνήσεων.
γράφει η Κλυταιμνήστρα
από το newstrap

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails