Καλώς ήρθατε

Ξεπουλήσατε τα όνειρά μας... ξεπουληθήκατε και σεις οι ίδιοι...

Είμαι 24 χρονών και όπως και οι υπόλοιποι συνομήλικοί μου, όπως και όλοι οι υπόλοιποι νέοι άνθρωποι σας ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ!

Καταφέρατε αυτό που θέλατε! Να ξεπουλήσετε τη χώρα! Ξεπουλήσατε τα όνειρά μας! Μπουκώνατε τον καθένα με λεφτά και μια θέση στο δημόσιο ώστε να μην χάσετε την εξουσία αδιαφορώντας για τις συνέπειες! Αδιαφορώντας για το πως θα ξεπληρωθούν όλα αυτά στους δανειστές μας! Υποθηκεύσατε το μέλλον των παιδιών σας!

Μάλλον το μέλλον των δικών σας παιδιών είναι σίγουρο με τα...λεφτά που φάγατε τόσα χρόνια. Εσύ όμως πατέρα και κάθε πατέρα; Δεν σκέφτηκες; Είναι δυνατόν να σου χαρίσουν χωρίς αντάλλαγμα; Γιατί τα δεχτήκατε όλα αυτά; Γιατί ξεπουληθήκατε και εσείς οι ίδιοι στον Αντρέα και μαζί ξεπουλήσατε το μέλλον μας χωρίς να μας ρωτήσετε; Ίσως θέλατε να προσφέρετε μια καλύτερη ζωή σε εμάς. εμείς όμως;

Τι θα προσφέρουμε στα δικά μας παιδιά αφού δεν μπορούμε να προσφέρουμε στον ίδιο μας τον εαυτό; Σε αυτή την κατρακύλα λοιπόν εγώ δεν σκοπεύω να πέσω μαζί σας! Δεν σκοπεύω να ξεπουληθώ! ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ κάντε ότι θέλετε! Δεν σας δίνω το ελεύθερο, απλά σας γυρνάω επιδεικτικά την πλάτη!

Πείτε με αδιάφορο αλλά εγώ θα έχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι δεν συμμετείχα σε όλο αυτό! Σε 3 μήνες που τελειώνω τη στρατιωτική μου θητεία σκοπεύω να δοκιμάσω την τύχη μου στο εξωτερικό και να εγκαταλείψω δια παντός την κατά τ' άλλα πανέμορφη Ελλάδα που πραγματικά την ΛΑΤΡΕΥΩ!
Δεν πάει άλλο όμως! Και να ξέρετε κύριοι πως ότι δίνεις παίρνεις σε αυτή τη ζωή! Έστω και την τελευταία μέρα της ζωής σας θα τα πληρώσετε ΟΛΑ! Το πιστεύω και το εύχομαι ολόψυχα να δυστυχήσετε και να υποφέρεται την υπόλοιπη ζωή σας για το κακό που μας κάνατε!

2 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

Αν αυτος εγκαταλειπει την χωρα του επειδη οι συμπολιτες του εκλεγουν αχρηστους κυβερνωντες, φαντασου ποσο δικαιολογημενοι ειναι οι λαθρομεταναστες...

ΝΕΟελληνες...κοτες και δειλοι!

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΛΑΝΕ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΕΜΦΥΛΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ,ΕΜΕΙΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΑΘΡΑΙΟΥ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ Ε ΟΧΙ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ,Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.......

Related Posts with Thumbnails