Ήρθε η ώρα να γνωρίσετε πως ακόμα και αυτή τη στιγμή τα σκάνδαλα δεν σταμάτησαν στην Ελλάδα. Την στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, η κυβέρνηση και οι κατασκευαστικές εταιρίες κλέβουν τα τελευταία χρήματα του λαού.
Κατασκευή Ιονίας οδού. Παράκαμψη Άρτας. Κόμβος Αγίου Δημητρίου.
Η κατασκευαστική εταιρία που έχει αναλάβει το έργο, παίρνει εντολή από την κυβέρνηση να κατασκευάσει ένα προσωρινό κόμβο, στην τοποθεσία που πρέπει να γίνει ο κανονικός κόμβος Αγίου Δημητρίου.
Γιατί να κατασκευαστεί ένας προσωρινός κόμβος ενώ...μπορεί να κατασκευαστεί άμεσα ο κανονικός;
Με απλά λόγια: Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, θέλει να παραδώσει φαινομενικό "έργο" στον λαό. Δίνοντας εντολή να γίνει ένας προσωρινός κόμβος κερδίζει στα μάτια του κόσμου καθώς ένα έργο παραδίδεται στον λαό. Βέβαια με τον προσωρινό κόμβο κινδυνεύουν χιλιάδες διερχόμενοι.
Δώδεκα χιλιόμετρα πιο κάτω στην Φιλιππιάδα 8 νεκροί και δεκάδες τραυματίες είναι ο απολογισμός ενός άλλου παρόμοιου προσωρινού κόμβου. Και φυσικά το κόστος κατασκευής διπλασιάζεται (και ο χρόνος κατασκευής). Αλλά το ΠΑΣΟΚ δεν ενδιαφέρεται για το κόστος.
Το κράτος δίνει δώρο την κατασκευή του προσωρινού κόμβου στην εταιρία αφού θα πληρωθεί έξτρα. Κανονικά σύμφωνα με την σύμβαση από μόνη της η εταιρία είχε την υποχρέωση να κατασκευάσει τον κανονικό κόμβο. Η κυβέρνηση είδε ότι το έργο θα καθυστερήσει και για ψηφοθηρικούς λόγους, (για να παραδώσει "έργο") επέλεξε να πληρώσει 2 φορές το ίδιο πράγμα. Οι Ρέππας και Μαγκριώτης με ιδιοφυή τρόπο μοιράζουν τα τελευταία χρήματα του λαού στις κατασκευαστικές εταιρίες. Μίζες και κομπίνες σε βάρος των πολιτών. Χρήματα χωρίς αντίκρισμα χωρίς πραγματικά έργα.
Είναι έτος 2011, έτος μνημονίου και θυσιών.
Εσείς θα πληρώνατε δύο φορές την κατασκευή του σπιτιού σας; Πως επιτρέπετε να πληρώνουν δύο φορές το ίδιο έργο; Ένα χρόνο εργάστηκε η εταιρία να κατασκευάσει τον προσωρινό κόμβο. Τεράστιο κόστος. Γιατί να μη γινόταν αμέσως η κανονική κατασκευή;
Με ποιο δικαίωμα σκορπάνε τα ελάχιστα χρήματα που απέμειναν;
Ακολουθεί η απάντηση του κ. Μαγκριώτη σε ερώτηση που κατατέθηκε στη Βουλή.
«Σε απάντηση της Ερώτησης που κατέθεσαν στη Βουλή οι κ.κ Σταύρος Καλογιάννης, Κωνσταντίνος Παπασιώζος και Δημήτριος Τσουμάνης παρακαλούμε να πληροφορήσετε τους κ.κ. Βουλευτές τα εξής:
Η σύμβαση του έργου του θέματος υπεγράφη στις 25.10.2005 με προθεσμία περαίωσης την 25.10.2007. Απο τις 26.10.2007 δόθηκαν δύο παρατάσεις με ορίζοντα διετίας και με ταυτόχρονη τροποποίηση του σχεδιασμού του ανισόπεδου κόμβου , έτσι ώστε να διατηρηθεί ισόπεδη στο σημείο αυτό , η Εθνική Οδός Άρτας Τρικάλων και αντίστοιχες τροποποιήσεις στις τεχνικές μελέτες και στην ΚΥΑ περιβαλλοντικών όρων η οποία εγκρίθηκε στις 30.06.2009.
Οι τροποποιήσεις αυτές που αποφασίστηκαν το 2008, με συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν ελήφθη το 2008 υπόψη ότι το κατασκευαζόμενο έργο αποτελεί ενδιάμεσο τμήμα της Ιόνιας Οδού ( η οποία κατασκευάζεται με σύμβαση παραχώρησης που υπεγράφη το 2007)και θα έπρεπε οι τροποποιήσεις να παρακολουθούν τις μελέτες του έργου παραχώρησης (π.χ σχεδιασμός του κόμβου για ανάπτυξη σταθμού διοδίων),επέβαλαν την κατάρτιση Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (πριν την υπογραφή της οποίας δεν επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών),της οποίας η έγκριση υπογραφής από το Ελεγκτικό Συνέδριο δόθηκε το Δεκέμβριο του 2010, με αποτέλεσμα η ημερομηνία περαίωσης του έργου να ορισθεί στις 30.06.2011.
Η προσωρινή σύνδεση του άξονα Αντιρρίου –Ιωαννίνων με το τμήμα Αγ. Δημήτριος-Φιλιππιάδα μέσω ισόπεδου κόμβου , δεν κατέστη δυνατόν να γίνει πριν τις εορτές των Χριστουγέννων , λόγω καθυστέρησης της ηλεκτροδότησης του έργου από την ΔΕΗ, και αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος Ιανουαρίου του 2011».
0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
Δημοσίευση σχολίου