Καλώς ήρθατε

Στάση πληρωμών και μια άλλη πρόταση για δημοψήφισμα

Αυτό το κομμάτι έπρεπε να το είχα γράψει από τότε που αρχίσαμε να μιλάμε για ΔΝΤ, και αναδιαρθρώσεις, κάποια στιγμή… χμμμ… φθινόπωρο του 2008; Και ίσως τα έχουμε ξαναπεί αυτά, αλλά έβαλα μερικά ψιλά γράμματα.

Προτείνω στάση πληρωμών στο εξωτερικό χρέος «τώρα».

Με το «στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα», θα το έκανα τον... Δεκέμβριο του 2008. Εξαιρετική η ευκαιρία, τότε, και τα κραχ των χρηματιστηρίων ήταν πρόσφατα. Τώρα πια… Ακαδημαϊκό.

Στάση πληρωμών, τώρα, στο εξωτερικό χρέος. Με εξαίρεση και ειδική μέριμνα για τις Ελληνικές τράπεζες. Τις αντιπαθώ αφάνταστα (1-2 μου κάθονται κυριολεκτικά στο στομάχι) αλλά δεν πρέπει να καταρρεύσει το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Μερικοί πρέπει να γράψουν τις ζημιές τους, αλλά το σύστημα πρέπει να κρατηθεί. Και λέω τώρα, γιατί πιστεύω ότι είναι αναπόφευκτο, και «τώρα» είμαστε λιγότερο εξαθλιωμένοι από ότι σε 2 ή 3 χρόνια. (Και τον Ιανουάριο ή τον Σεπτέμβριο του 2009, καλύτερα από ότι τώρα).

Στάση πληρωμών δεν σημαίνει τα βροντάω. Σημαίνει κάνω ένα πλάνο, εγώ, με γνώμονα την βιωσιμότητα της χώρας, (θα το κάνω μελό) την βιωσιμότητα της Πατρίδας. Τόσα μπορώ τώρα, τόσα κάθε χρόνο, και για τα υπόλοιπα, όταν έχω. Και εγώ λέω πόσα και πότε, όχι ο άλλος. Και δεν έχεις επιλογή παρά να με ακούσει, ειδεμή του τα διαγράφει όλα ο ελεγκτής του.

Και για τις Τράπεζες του εσωτερικού, εκλογίκευση. Μην πέσετε στην παγίδα κρατικοποιήσεων και τέτοια… Κρατικοποιήσεις σε σημερινές συνθήκες είναι η ανάληψη από τον φορολογούμενο της ζημιάς του ιδιώτη. Δεν έχω καμία αντίρρηση να εθνικοποιήσουμε τα πάντα, αλλά πρώτα θα σας πω εγώ την σχέση ανταλλαγής μετοχών (αν υπάρξει τέτοιο ζήτημα). Δεν θα υπήρχαν οι μισές ιδιωτικές τράπεζες, αν δεν φρόντιζε η Εθνική να αυτοφρενάρεται από το 1989 και μετά. Αλλά όπως είπα και στην εξ ίσου περίεργη πρότασή μου για την ηλεκτρική ενέργεια, το λέω και για τον Τραπεζικό κλάδο. Δεν έχει νόημα να ροκανίζουμε την Εθνική για να λάμπουμε. Καιρός να αρχίσουμε να λέμε αλήθειες σε αυτήν την χώρα.
Archaeopteryx

Υ.Γ. Αν ήμουν πολιτικός αρχηγός (που δεν θα είμαι ποτέ) θα έλεγα σήμερα στον ΓΑΠ που θέλει να παίξει παιχνιδάκια με δημοψηφίσματα, όπως έγραφε το antinews: Αφού θέλεις να κάνουμε δημοψήφισμα, ας το κάνουμε. Με θέμα όμως την στάση πληρωμών.

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails