Καλώς ήρθατε

Ο εφιάλτης του... Γιωργάκη!

Και τώρα οι δυο τους. ΠΑΣΟΚ και Νουδού τα δίνουν όλα για τις περιφέρειες και τους δήμους, με τις προβλέψεις να έχουν πολύ γέλιο. Αν μπείτε σε κάποιο από τα ΠΑΣΟΚικά blogs (που δεν είναι και λίγα) θα πιστέψετε πως οι «πράσινοι» θα χτυπήσουν το απόλυτο 13 στα 13. Ναι, ακόμα και ήττα Ψωμιάδη προεξοφλούν. Το ίδιο συμβαίνει και με τους δήμους. Το αντιστρόφως ανάλογο συμβαίνει φυσικά και με τα προγνωστικά των γαλάζιων φερέφωνων, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό. Ίσως και να είναι ιδέα μου.

Για την πρώτη Κυριακή, σας είχα πει πολλάκις την πρόθεσή μου. Τώρα που ο στόχος επετεύχθη και το ΚΚΕ τα πήγε σχετικά καλά στις εκλογές, δεν έχω σκοπό να ψηφίσω στο δεύτερο γύρο. Δεν υπάρχει λόγος άλλωστε, αφενός γιατί στο δήμο μου εκλέχτηκε ήδη ο (δεξιούλης) δήμαρχος, αφετέρου γιατί στην περιφέρεια υπάρχουν οι υποψήφιοι μόνο των δύο μεγάλων.

Τα… «συντρόφια» στον Περισσό, έδωσαν... γραμμή ουδετερότητας και ζήτησαν αποχή από τις κάλπες την Κυριακή που μας έρχεται και φυσικά δε θα μπορούσα να μην εναρμονιστώ με τις επιταγές του κόμματος (τι μαλακίες λέω μάνα μου…) Το ΠΑΣΟΚ όμως άρχισε ήδη να γκρινιάζει και να βλέπει συνεργασία δεξιάς – αριστεράς. Τα όνειρα του Γιωργάκη γίνονται όλο και πιο σκοτεινά…






























από τον ντόκτορα

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails