Καλώς ήρθατε

Βρέθηκε η μάνα του... "ανθρώπου του μόχθου"

Πλησιάζουν οι εκλογές κι έχω την αίσθηση πως όλα όσα ειπώθηκαν και ακούστηκαν περί… «μαύρου» στο σύστημα, στο κεφάλαιο, στο ΔΝΤ κτλ, θα έχουν την ίδια κατάληξη με τις πορδές στον άνεμο. Είδα με τα μάτια μου, ανθρώπους που ενώ ωρύονταν κατά των δύο μεγάλων κομμάτων, να επευφημούν πλέον υποψηφίους είτε του ΠΑΣΟΚ, είτε της Νουδού. Στο Facebook ειδικά, υπάρχουν πολλά χειροπιαστά παραδείγματα. Δεν εκπλήσσομαι όμως.

Το εύκολο είναι να ρίξω ανάθεμα σε όλους αυτούς (τους ψηφοφόρους), αλλά κάπου έρχεται η στιγμή που λες… «Και τι να σου κάνουν; Ποιον να ψηφίσουν; Τους μικρούς; Ή λευκό και να πάει χαμένη η ψήφος;». Ας πάνε να ψηφίσουν ότι θέλουν, δεν είμαι Λαζόπουλος για να έχω την πιθανότητα να τους αλλάξω γνώμη.

Ειδικά τα κομματόσκυλα, είναι πιο εύκολο να τα αλλάξεις φύλο, παρά κόμμα. Κανείς δεν είναι σίγουρος αν ο περίφημος «άνθρωπος του μόχθου» είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως σίγουρα κυκλοφορούν και τέτοιοι ηλίθιοι ανάμεσά μας. Αν υπάρχει πάντως, βάζω στοίχημα πως η μητέρα του θα είναι κάπως… έτσι:


ΥΓ. Διευκρινίζω: Δεν πρόκειται να ψηφίσω (μάλλον ποτέ μου) κάποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα. Θα ρίξω την ψήφο μου σε οποιοδήποτε μικρό αντιπολιτευόμενο κόμμα έχει την πιθανότητα να εκλεγεί, με μόνο σκοπό τη ενδυνάμωση της πολυφωνίας είτε στο περιφερειακό-δημοτικό συμβούλιο, είτε στη Βουλή. Δε θα με επηρεάσει ούτε η ιδεολογία μου (δεν έχω κρύψει πως είμαι μετριοπαθής φιλελεύθερος), ούτε κάποιο ρουσφέτι.

Σίγουρα δεν υπάρχει περίπτωση να πεισθείτε απ’αυτά που σας γράφω, επομένως θα κριθώ μόνο από τα κείμενα που διαβάζετε εδώ μέσα. Αν διακρίνετε ειδική μεταχείριση σε πρόσωπο ή κόμμα, παρακαλώ (απαιτώ μάλλον) να μου το πείτε. Στο σύντομο μέλλον να αναφερθώ πιο αναλυτικά στο περιεχόμενο του υστερόγραφου.
από τον ντόκτορα

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails