Καλώς ήρθατε

Τα μούφα ρεπορτάζ από το "Πρώτο Θέμα" ο τσάμπα μάγκας και οι πατσαβούρες...

Αγαπητέ επώνυμε συντάκτα του Πρώτου Θέματος.

Μαγκιά δεν είναι (μόνο) να γράφεις με όνομα, αλλά να παραδέχεσαι και το λάθος σου.

Κατ' αρχάς δεν ψώνισα σε ψιλικατζίδικο, αλλά όπως φαίνεται (με κλικ) στις αποδείξεις από την αλυσίδα Βερόπουλος. Αυτοαναιρείσαι γράφοντας
"...Στο κάτω κάτω, αν σκοπός μας ήταν η υπερβολή, θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε άγνωστα προϊόντα (πχ ελληνικό τυρί, βουλγαρικό τυρί αόριστα κλπ) και όχι επώνυμα προϊόντα για να αποδείξουμε πόσο ακριβό είναι το καλάθι της νοικοκυράς στην Ελλάδα. Άρα καμία απολύτως κουτοπονηριά"
.

Φίλε δες την... φωτογραφία σου (με το τυρί Χ), για να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς έκανες.
Όσο για τις αποδείξεις, δεν χρειάζεται να συναντηθούμε για να μου τις δείξεις (εκτός αν η εφημερίδα καλύπτει τα οδοιπορικά). Στείλτες να τις αναρτήσω και να γελοιοποιηθώ, αν σε "υποπτεύτηκα" άδικα.

Έτσι γίνονται τα σωστά ρεπορτάζ(για τους καταναλωτές), κι επειδή στη πιάτσα (σου) είμαι γνωστός - άγνωστος, αν ρωτήσεις θα μάθεις ότι το κατέχω το... θέμα...
Επειδή και οι Κριτές, κρίνονται.
V.K. η Τ.Μ. (Τζάμπα Μάγκας) στο adena-gr

Η αρχή έγινε εδώ>>

Απάντηση από τον ρεπόρτερ του "Πρώτου Θέματος"
"Φίλε, Χαίρομαι που ασχολείσαι με τα ρεπορτάζ μου. Οπότε θα έχεις δει τη δουλειά μου, που ασφαλώς δικαίωμα σου είναι να την κρίνεις, όπως και εγώ τα γραφόμενά σου. Υπάρχει όμως μια διαφορά.

Εγώ γράφω επώνυμα και εσύ ανώνυμα. Τζάμπα μάγκας δηλαδή..
Αν έχεις αμφιβολία για τις τιμές του συγκεκριμένου ρεπορτάζ, μπορούμε να συναντηθούμε, να δεις την απόδειξη από το βουλγαρικό super market και όχι μόνο να τη συγκρίνεις με την αντίστοιχη ελληνική, αλλά να πάμε επί τόπου και στο ελληνικό super market που έγινε η σύγκριση με τα ίδια ακριβώς προϊόντα και να δεις πως καμία απολύτως διάθεση υπερβολής υπήρχε.

Στο κάτω κάτω, αν σκοπός μας ήταν η υπερβολή, θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε άγνωστα προϊόντα (πχ ελληνικό τυρί, βουλγαρικό τυρί αόριστα κλπ) και όχι επώνυμα προϊόντα για να αποδείξουμε πόσο ακριβό είναι το καλάθι της νοικοκυράς στην Ελλάδα. Άρα καμία απολύτως κουτοπονηριά. (Αν επίσης ψωνίζεις με κουπόνια και προσφορές λογικό είναι να βρεις κάποια προϊόντα φθηνότερα απ΄ ότι στον πίνακα).


Μπράβο σου που βρήκες το συγκεκριμένο ρύζι πιο φθηνά, αλλά το ρεπορτάζ βασίστηκε σε σύγκριση δυο σχετικά όμοιων super market σε Ελλάδα και Βουλγαρία και όχι σε ένα super market με το ψιλικατζίδικο πχ της γειτονιάς σου.
Αν αμφιβάλεις για τις τιμές στην Βουλγαρία, πρόβλημά σου. Ρώτα τους βορειοελλαδίτες να σου πουν (Σερραίος είμαι και δεν ζω στο Κολωνάκι και δεν έχω για την ώρα πεθερά).

Όσο για το ... της θείας μου, το χει και το χαίρεται.
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Παναγιώτης Σαββίδης
Υ.Γ. Για σαβούρες ψάξε αλλού."


Σχόλιο apneagr: κ. Παν. Σαββίδη με όποιον δάσκαλο pinokio καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις...

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

hackaday είπε...

Ποιος Σαββίδης είναι αυτός;
Ένα από Σέρρες μήπως;

Related Posts with Thumbnails