Καλώς ήρθατε

Όταν σηκώνετε τσάρτερ ρε καθάρματα…

…για να μην πιαστεί ο πωπός σας και να μη δείτε τα αίσχη των Τεμπών μίας Ελλάδας που τεμαχίσατε μαζί με τους βαρώνους – σπόνσορες σας,

ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΜΕΣΩΣ C – 130 ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΟΛΛΑΝΔΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΣΟΡΟΥΣ ΤΩΝ 3 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΣ !!! ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ !!!

Προσυπογράφουμε την πρόταση της Έσχατης Ανάσχεσης.
Εσείς που... βιάσατε το ΝΑΤ για τους γνωστούς λόγους, επειδή βλέπετε ο ναυτικός θαλασσοπνιγόταν στα πέρατα της Γης και έφερνε το συνάλλαγμα οπότε ούτε απεργία μπορούσε να κάνει, ούτε καταλήψεις κάντε τουλάχιστον μία ορθή πράξη.
Εκτός αν είστε τόσο σάπιοι που θεωρείτε “φυσιολογικό” να σαπίζουν εκεί, εγκαταλελειμμένοι ΚΑΙ μετά θάνατον.
από olympia

3 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΤΕ; ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ: ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΠΛΕΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΕΣ; ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΠΛΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα φίλοι μου!Και λέω φίλοι μου γιατί έχουμε στο 100% τις ίδιες απόψεις και αντιλήψεις.
Καταθέτω λοιπών και εγώ την γνώμη μου για το παραπάνω θέμα.Η νησιωτική Ελλάδα έχει περίπου 2000 νησιά που απο τα οποία τα 200 κατοικούντε.Και λέω εγώ γιατί οι πατέρες και οι εθνάρχες του κράτους μας δεν πέρνουν τους θρόνους τους και όλους τους ξυπόλυτους που μας επέβαλαν να δεχτούμε τα λαμόγια ο Σώρρος και τα παπαγαλάκια του και να πάνε να μείνουν στα άλλα 1800 νησιά και βραχονησίδες.Ε!Αντε να πάνε στον αγύριστο αυτοί και η δημοκρατία τους!

Ανώνυμος είπε...

Να επιστρέψουν στην Αθήνα με αραμπά...Αυτή πρέπει ναναι η τιμωρία τους

Related Posts with Thumbnails