Αγαπητοί φίλοι,τα προβλήματα με τις άθλιες ταχύτητες και κακές παροχές του ΟΤΕ ως παρόχου για το πακέτο CONNEX θεωρώ πως είναι γνωστά (σέρνεται μόνιμα). Όχι βέβαια ότι υπάρχουν ιδανικές συνθήκες από άλλους παρόχους (από ότι πληροφορούμαι κι από άλλους χρήστες). Ένα γρήγορο σερφάρισμα στις μηχανές αναζήτησης, δείχνει ανάγλυφα το μέγεθος των προβλημάτων.
Από την πλευρά μου θα... ήθελα να σας ενημερώσω, ώστε ενδεχόμενα να μην πέσετε κι εσείς θύματα κακόβουλης και καταχρηστικής επιπλέον χρέωσης από τους κυρίους του ΟΤΕ.
Είμαι συνδρομητής κατέχοντας το πακέτο connex talk. Τον περασμένο μήνα δέχτηκα τηλεφωνική ενημέρωση από υπάλληλο του ΟΤΕ ότι το πρόγραμμα μου παρέχει δωρεάν 60 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας προς κινητά. Θεώρησα ότι ήταν μια κίνηση στα πλαίσια του ανταγωνισμού των παρόχων. Στον επόμενο λογαριασμό όμως διαπίστωσα πως υπήρχε χρέωση.... 45 ευρώ, επιπλέον της συνήθους. Ως αιτιολογία αναφερόταν πάγια έξοδα σύνδεσης connex. Επικοινώνησα με το 134 χθες (δυο βδομάδες μετά) και ρώτησα για ποιο λόγο υπάρχει χρέωση. Μήπως υπάρχει αναβάθμιση οικονομική, λόγω των επιπλέον 60 λεπτών προς κινητά, ρώτησα. Και προς μεγάλη μου έκπληξη με πληροφόρησαν πως κακώς χρεώθηκαν - κατά λάθος ισχυρίστηκαν - τα επιπλέον 45 ευρώ με την αιτιολογία παγίων για νέα σύνδεση. Σε ερώτησή μου τι θα γινόταν αν δεν το πρόσεχα κι αν δεν διαμαρτυρόμουν η απάντηση ήταν απορία ψάλτου βηξ.
Όταν δε ρώτησα με ποιο τρόπο και πότε θα μου επιστραφούν τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσα (έχω δώσει εντολή για αυτόματη πληρωμή μέσω τραπέζης) η υπάλληλος με ενοχλημένο θα έλεγα ύφος μου υπέδειξε να απευθυνθώ σε ένα κατάστημα του ΟΤΕ και να υποβάλλω αίτημα για επιστροφή του παρανόμως παρακρατηθέντος ποσού. Φυσικά αρνήθηκα να υποβληθώ σε έναν επιπλέον κόπο εξ αιτίας του "σφάλματος" της εταιρίας και απαίτησα να μου πιστωθεί - με ενέργειές τους - στον επόμενο λογαριασμό. Και αναμένω......
Θα σας παρακαλούσα να ελέγχετε τους λογαριασμούς σας, μήπως η συγκεκριμένη χρέωση δεν είναι μεμονωμένη και τελείως τυχαία. Αν υπάρχει ανάλογη περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου chrivanovits@yahoo.gr
από ακτιβιστής
Από την πλευρά μου θα... ήθελα να σας ενημερώσω, ώστε ενδεχόμενα να μην πέσετε κι εσείς θύματα κακόβουλης και καταχρηστικής επιπλέον χρέωσης από τους κυρίους του ΟΤΕ.
Είμαι συνδρομητής κατέχοντας το πακέτο connex talk. Τον περασμένο μήνα δέχτηκα τηλεφωνική ενημέρωση από υπάλληλο του ΟΤΕ ότι το πρόγραμμα μου παρέχει δωρεάν 60 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας προς κινητά. Θεώρησα ότι ήταν μια κίνηση στα πλαίσια του ανταγωνισμού των παρόχων. Στον επόμενο λογαριασμό όμως διαπίστωσα πως υπήρχε χρέωση.... 45 ευρώ, επιπλέον της συνήθους. Ως αιτιολογία αναφερόταν πάγια έξοδα σύνδεσης connex. Επικοινώνησα με το 134 χθες (δυο βδομάδες μετά) και ρώτησα για ποιο λόγο υπάρχει χρέωση. Μήπως υπάρχει αναβάθμιση οικονομική, λόγω των επιπλέον 60 λεπτών προς κινητά, ρώτησα. Και προς μεγάλη μου έκπληξη με πληροφόρησαν πως κακώς χρεώθηκαν - κατά λάθος ισχυρίστηκαν - τα επιπλέον 45 ευρώ με την αιτιολογία παγίων για νέα σύνδεση. Σε ερώτησή μου τι θα γινόταν αν δεν το πρόσεχα κι αν δεν διαμαρτυρόμουν η απάντηση ήταν απορία ψάλτου βηξ.
Όταν δε ρώτησα με ποιο τρόπο και πότε θα μου επιστραφούν τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσα (έχω δώσει εντολή για αυτόματη πληρωμή μέσω τραπέζης) η υπάλληλος με ενοχλημένο θα έλεγα ύφος μου υπέδειξε να απευθυνθώ σε ένα κατάστημα του ΟΤΕ και να υποβάλλω αίτημα για επιστροφή του παρανόμως παρακρατηθέντος ποσού. Φυσικά αρνήθηκα να υποβληθώ σε έναν επιπλέον κόπο εξ αιτίας του "σφάλματος" της εταιρίας και απαίτησα να μου πιστωθεί - με ενέργειές τους - στον επόμενο λογαριασμό. Και αναμένω......
Θα σας παρακαλούσα να ελέγχετε τους λογαριασμούς σας, μήπως η συγκεκριμένη χρέωση δεν είναι μεμονωμένη και τελείως τυχαία. Αν υπάρχει ανάλογη περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου chrivanovits@yahoo.gr
από ακτιβιστής
0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
Δημοσίευση σχολίου