Την ώρα, που το λιμάνι του Πειραιά έχει παραλύσει από την απεργία των λιμενεργατών, και στα δημόσια ταμεία δεν μπαίνουν περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα, από τους φόρους και τους δασμούς των εκτελωνισμών, ίσως λίγοι από εσάς έχετε σκεφτεί ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι έχουν πρωτοστατήσει στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης στην ελληνική οικονομία!
Ίσως, ούτε και ο... πρώην υπουργός Οικονομίας το είχε υπολογίσει, όταν τον περασμένο Μάρτιο ανακοίνωνε την επιβολή έκτακτης εισφοράς στα εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ, με στόχο οι έχοντες να συμβάλουν στην ενίσχυση των εσόδων.
Με μισθούς, που μαζί με τις υπερωρίες φτάνουν έως και τα 140.000 ευρώ το χρόνο -με βάση τις λίστες που έχει δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Ναυτιλίας-, ανήκουν στους 130.000 φορολογούμενους, οι οποίοι έλαβαν το σχετικό εκκαθαριστικό για τον κεφαλικό φόρο.
Έτσι, μαζί με επιχειρηματίες, μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων και άλλα golden boys, οι λιμενεργάτες –στην πλειονότητά τους, όχι όλοι –συγκαταλέγονται στο περίπου 5% των Ελλήνων φορολογουμένων, οι οποίοι έχουν εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ! Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι ο μέσος όρος αποδοχών των συγκεκριμένων εργαζομένων κυμαίνεται –μαζί με τις υπερωρίες πάντα– στα 70.000 με 80.000 ευρώ. Οι φορτοεκφορτωτές βρίσκονται στην κορυφή αυτής της λίστας, με αποδοχές από 120.000 – 140.000 ευρώ.
Η πρακτική είναι γνωστή και δοκιμασμένη: Εργαζόμαστε με τέτοιους ρυθμούς κατά τη διάρκεια του κανονικού μας ωραρίου, ώστε –για να βγει η δουλειά– να χρειάζεται επιπλέον εργασία, δηλαδή υπερωρίες.
Όλα αυτά, την ώρα που ένας λέκτορας πανεπιστημίου αμοίβεται με 1.300 ευρώ το μήνα και ένας καθηγητής πρώτης βαθμίδας λαμβάνει περί τα 3200 ευρώ το μήνα!
Η πληροφορία ότι η κυβέρνηση εξετάζει επιβολή διπλής έκτακτης εισφοράς στους λιμενεργάτες, για να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων, διαψεύδεται κατηγορηματικά...
του Νεκτάριου Β. Νώτη στο capital
η φωτό από το troktiko
Καλώς ήρθατε
0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
Δημοσίευση σχολίου