Καλώς ήρθατε

Καλό ταξίδι Μιχάλη...

Δεν πάταγες στην γη, εσύ πέταγες,ήθελες να αλλάξεις τον κόσμο...«είναι άδικη αυτή η ζωή και εγώ θα την τουμπάρω» μου λεγες.
«Θέλω να βλέπω ανθρώπους γύρω μου να γελάνε, όχι κατσουφιασμένους» έλεγες και θα τα καταφέρω.
Και ξαφνικά χάθηκες σαν την αστραπή που περνάει και χάνετε στο δευτερόλεπτο, έριξες μια μούντζα πίσω σου και πέταξες ψηλά όπως ήθελες όπως ήταν το όνειρο σου...
Έφυγες στα 17 σου με το χαμόγελο για άλλες "πολιτείες" πιο δίκαιες από δαύτες που ζούσες, «σιγά μην κάτσω να γεράσω να γίνω σαν και σας που τρώτε ο ένας τις σάρκες του άλλου» είπες και έφυγες...
Και ο "βράχος" έσπασε Μιχάλη έγινε σκόνη, εσύ ξέρεις ποιος ήταν ο βράχος.
Έλεγες «εγώ θα παίξω μπάλα θα κάνω το κέφι μου και μια μέρα θα σας πω ένα άντε γεια και μη τον είδατε»...και ανέβηκες συνεπιβάτης στο μηχανάκι και έφυγες, για πάντα!!!
Γιος μου μπορεί να μην ήσουνα αλλά θέλω ο γιος μου να σου μοιάσει.
Καλό σου ταξίδι αγόρι μου.
Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!!!
Φτιάχτηκε ομάδα για τον Μιχάλη στο Facebook εδώ>>

12 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ειναι κριμα και βαρυς ο πονος οταν φευγουν νεοι ανθρωποι καλο ταξιδι μιχαλη και ας μην σε γνωριζα

humanity είπε...

Mακάρι ο νέος του χωροχρόνος,να του προσφέρει απλόχερα,ότι δεν βρήκε στον δικό μας..

Καλό του ταξίδι..

salonica press είπε...

είναι κρίμα πραγματικά....

Συλληπητήρια στην οικογένεια του παιδιού...

ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ είπε...

ΤΟ ΑΝΑΡΤΩ

spyros1000 είπε...

ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ.
ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ..

Haris είπε...

Καλό σου ταξίδι, φίλε μου....

Ανώνυμος είπε...

Αλί σ'αυτούς που μένουν..
Εμένα στα 17 μου κόπηκε η καρωτίδα..
Ελληνοκράτορας..

Ανώνυμος είπε...

Καλό του ταξίδι...
Τί κρίμα να φεύγουν παιδιά...

ΑΤΖΕΜΙΣ είπε...

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ...ΕΦΥΓΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ!!!ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ...ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ...ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ

Nikos είπε...

San aderfo mou se eixa re filara... San aderfo mou... Ligo prin mas afiseis imastan mazi kai gelagame... Giati parti sou oloi mas ta poulame ta mpourdela... Kaneis den thelei na ksananevei se mixanaki... Den tha se ksexasoume pote re aderfe... Na prosexeis... Kalo sou taksidi...

Aπολίτιστος είπε...

Να είσαι καλά παλικάρι εκεί που θα 'σαι!
Αν και δεν σε ήξερα.. πιστεύω πως
αυτό το κείμενο έχει να πεί πολλά!
Όσοι σε αγαπούσαν να εξακολουθήσουν να σε αγαπάνε και όσοι σε μισούσν να σε αγαπήσουν πιο πολύ απ' όλους!

Υ.γ. Το αναρτώ κι εγώ

Ανώνυμος είπε...

Συλληπητήρια στην οικογένεια
Καλό σου ταξίδι, φίλε μου

Related Posts with Thumbnails