Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΟΟΣΑ, μεταξύ των 30 χωρών-μελών του ΟΟΣΑ, οι μαθητές των Λυκείων της Φινλανδίας και της Νέας Ζηλανδίας παρουσιάζουν τις υψηλότερες επιδόσεις στα μαθήματα θετικών επιστημών, ενώ η ΕΛΛΑΔΑ, η Ιταλία, το Μεξικό, η Πορτογαλία, η Ισπανία και η Τουρκία είναι οι τελευταίοι της τάξης.
Σύμφωνα με την έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, στη Φινλανδία και τη Νέα Ζηλανδία ένας στους πέντε μαθητές πετυχαίνουν κορυφαίες επιδόσεις στα επιστημονικά μαθήματα, ενώ στην Ελλάδα η αναλογία αυτή είναι μικρότερη από ένας στους 20.
Φαντάζομαι εκεί στο υπουργείο Παιδείας να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με αυτές τις επιδόσεις.
Καλύτερα έτσι, να... μην έχουμε κιόλας επιστήμονες να διαδηλώνουν που δεν μπορούν να βρουν δουλειά.
Και το άλλο πού το βάζεις; Αν έρθουν ξένες εταιρίες και μας πάρουν τους επιστήμονες, τι μαχαιριά θα είναι αυτό για τις καημένες τις μανάδες που θα δουν τα βλαστάρια τους να ξενιτεύονται!!! Ο ζωντανός ο χωρισμός παρηγοριά δεν έχει...
Άλλωστε έχει αποδειχτεί ότι η μόρφωση είναι περιττή, το μόνο που χρειάζεται είναι το ΜΕΣΟ...
από κεντρί
Καλώς ήρθατε
1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
παντού πάτος!!
Δημοσίευση σχολίου