Καλώς ήρθατε

Η καλύτερη γυναίκα του κόσμου

Όταν ψηνόμουν στον πυρετό ήταν από πάνω μου. Όταν έκανα του κόσμου τις σκανταλιές με κίνδυνο να χτυπήσω, ήταν πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από μένα. Όταν με μάλωσε η θεία μου επειδή ζωγράφιζα τους τοίχους, έκανε να της μιλήσει ένα μήνα. Όταν σε ηλικία 9 ετών ο πατέρας μου χειρουργήθηκε από όγκο και έφυγε μαζί του στην Αγγλία, με έπαιρνε τηλέφωνο για να μου πει να μην στενοχωριέμαι, ο μπαμπάς θα γυρίσει. Όταν με χτύπησε φορτηγό ερχόταν τα βράδια να δει αν ανασαίνω. Όταν μόλις 14 ετών έκανα αφαίρεση χολής , όπου λίγο έλειψε να χάσω την ζωή μου, λιποθύμησε έξω από το χειρουργείο.

Ήταν αυτή που... πρώτη ανακάλυψε έναν αναπτήρα στο μπουφάν μου και κατάλαβε ότι καπνίζω. Ήταν αυτή που έμπαινε στην μέση όταν μάλωνα με τον πατέρα μου . Που όταν πήγα στο φροντιστήριο να μάθω τα αποτελέσματα του Proficiency με περίμενε στο μπαλκόνι κι όταν χαρούμενη της φώναξα πως πέρασα, ξεσήκωσε την γειτονιά. Που όταν βγαίνω βόλτα, έρχεται στην πόρτα "Μην οδηγείς νευρικά-ντύσου καλά-πρόσεχε την τσάντα σου". Που βλέπει το αμάξι μου να στρίβει στην γωνία και με παίρνει στο κινητό να μου πει πως έχει μια άδεια θέση κάτω από το σπίτι. Που πηγαίνει στην λαΐκή, μου λέει πως βρήκε μια ωραία τσάντα κι αν θέλω να μου την αγοράσει. Που σε όλα μου τα γενέθλια από τα 25 και μετά, μου εύχεται ένα καλό παιδί. Που όταν έκανα άμβλωση κάπνιζε στην καφετέρια του νοσοκομείου το ένα τσιγάρο πίσω απ το άλλο. Που όταν πριν ένα μήνα κλαμένη της έλεγα πως θέλω να πεθάνω, δεν κοιμήθηκε όλη νύχτα από φόβο μην κάνω κακό στον εαυτό μου.

Μπορώ να της πω τα πάντα, μπορώ να ξεσπάσω τον θυμό μου, μπορώ να μην θέλω να μιλήσω σε άνθρωπο αλλά αυτή είναι πάντα εκεί...βουβός παρατηρητής με το συγχωροχάρτι στο ένα χέρι και ένα κομμάτι σπανακόπιτα στο άλλο. Μπορεί να έχω πάρει 400 κιλά αλλά θα μου το προσφέρει, προτιμά να είμαι στρουμπουλή παρά να πεινάσω. Προτιμά να μην πηγαίνει σε αισθητικούς, να μην ψωνίζει ρούχα και καλλυντικά, να μην βγαίνει, να μην ξοδεύει τίποτα για τον εαυτό της αρκεί εγώ να μην στερηθώ.

Η καλύτερη γυναίκα του κόσμου είναι αυτή που από την ημέρα που γεννήθηκα έταξε για πάντα τον εαυτό της στα καπρίτσια και στις ανησυχίες μου.

Η καλύτερη γυναίκα του κόσμου είναι η μαμά μου.....

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

Όχι κάνεις λάθος,
η καλύτερη γυναίκα του κόσμου είναι η Μαμά μου..
:)

Related Posts with Thumbnails