Καλώς ήρθατε

Jumbo...γειά

Δεν ξέρω αν πιστεύεις ή όχι στον Άη Βασίλη, αλλά μικρή σημασία έχει. Σημασία έχει τί πιστεύουν τα παιδιά και όχι εμείς.
Όμως, η πλειοψηφία των ανθρώπων (όχι μόνο των γονιών) νομίζω ότι χαίρεται τις μέρες των Χριστουγέννων γιατί βλέπει ότι τα παιδιά αυτές τις μέρες περνούν καλά. Άλλωστε, ποιος από μας δεν έχει πει το κλασσικό: «οι γιορτές είναι για τα παιδιά». Τα παιδιά που πιστεύουν στον Άη Βασίλη και περιμένουν να τους φέρει το δώρο.

Πόσοι από μας δεν έχουμε προστατέψει τα παιδιά τα δικά μας ή των φίλων μας να μην εκτεθούν στην άποψη ότι δεν υπάρχει ΆηΒασίλης. Πόσοι από μας κρύβουμε δώρα και κάνουμε του κόσμου τις βλακείες, μόνο και μόνο, για να κάνουμε ένα παιδί χαρούμενο;Το βασικό λοιπόν θέμα των Χριστουγέννων τελείωσε, ή μάλλον κάποιοι αποφάσισαν να τελειώσουν μια και καλή την ιστορία του ΆηΒασίλη. Τέλος παιδιά μου....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΆΗ ΒΑΣΙΛΗΣ. Έτσι αποφάσισε ο διαφημιστής του JUMBO και έτσι έγινε.

Η συνταγή απλή: Δείχνουμε τον... μαλάκα και του λέμε πόσο φθηνά θα τη βγάλει φέτος αγοράζοντας κινέζικα σκουπίδια για τα παιδιά του, αφού έτσι κι αλλιώς, όπως λέει το σλόγκαν του spot: «άλλος θα πάρει τη δόξα».Και μένω τελείως μαλάκας όταν το πιτσιρίκι ρωτάει: «Τι εννοεί, μπαμπά». Και απαντώ: «Αυτό που εννοεί παιδιά μου είναι ότι δεν θα περάσει κανείς φέτος έξω από τα JUMBO, γιατί τα δώρα θα σας τα φέρει ο Άη ΒΑΣΙΛΗΣ.......όπως έκανε πάντα παιδιά μου».

Όσο για το JUMBO φέτος ας περάσει καλά Χριστούγεννα παρέα με τους διαφημιστές του, αναλύοντας σε ατέλειωτα meetings τα αίτια της πτώσης του τζίρου. Και αφού θα δουλέψουν σκληρά, θα καταλήξουν ότι μάλλον φταίει η οικονομική κρίση ή ότι φέτος... είχε καύσωνα. Έτσι λοιπόν φίλοι μου, εγώ φέτος δεν θα κρατήσω στα χέρια μου την άθλια πλαστική σακούλα. Αυτά τα Χριστούγεννα, θα πάω βόλτα στο παιχνιδάδικο κάτω στη γωνία, δίπλα στο προπατζίδικο.
από Simple Man

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΓΥΡΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ MODEL ONE ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΑΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ(ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΤΡΙΝΩ ΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΤΕΙΤΕ. ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΛΕΓΧΜΕΝΩΝ-ΕΠΩΝΙΜΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ΜΕ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣΕΧΕΙΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΓΚΑΜΑ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ Κ.Α. WWW.MODELONE.GR ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ Ν ΑΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΤΕΙΤΕ. ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Related Posts with Thumbnails