Καλώς ήρθατε

«Δεν θα παντρευόμουν τον Κούγια αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω»


Η Εύη Βατίδου μιλάει στο «Κ-Ρ» λίγες μέρες πριν το νέο της τηλεοπτικό βήμα επιχειρώντας να στρέψει τους προβολείς της δημοσιότητας από την προσωπική της ζωή στην επαγγελματική της καριέρα.

Η εκπομπή «Υπάρχει λόγος» έφτασε πρόωρα στο τέλος της. Ποια είναι τα συναισθήματά σας;

Τα συναισθήματά μου είναι θετικά γιατί μετά το τέλος του «Υπάρχει λόγος» προχωράω και συνεχίζω στην ομάδα του Ανδρέα Μικρούτσικου. Αυτό σημαίνει ότι δεν σταματάει η συνεργασία μου με το STAR. Άλλωστε όταν ξεκινάς κάτι καινούργιο ελπίζεις σε κάτι καλύτερο. Όσον αφορά τη λήξη της εκπομπής δεν έχω αρνητικά συναισθήματα γιατί δεν είναι ότι δεν πήγε καλά. Ίσως να χρειαζόταν κάποιες διορθώσεις. Πιστεύω ότι η ομάδα ήθελε περισσότερο χρόνο για να δέσει και να γίνουμε μια καλή παρέα.

Είχε γραφτεί ότι ο Ανδρέας Μικρούτσικος δεν σας ήθελε στην εκπομπή του. Ισχύει αυτή η φήμη ;

Αυτό το πληροφορούμαι τώρα για πρώτη φορά. Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο.

Πώς είναι οι σχέσεις σας με τον Ανδρέα Μικρούτσικο;

Πάρα πολύ... καλές. Τον Ανδρέα τον γνωρίζω από παλιά. Δεν είχαμε βέβαια ποτέ συνεργαστεί. Είναι πολύ ζεστός άνθρωπος και δεν έχω κανέναν λόγο να μην έχω καλές σχέσεις. Είναι επαγγελματίας σε αυτό που κάνει και αν κρίνω μάλιστα από τις καθημερινές συσκέψεις για την εκπομπή, είναι ανοιχτός σε συζητήσεις και σε απόψεις.

Ποιος θα είναι ο ρόλος σας στην εκπομπή «Παρέα με τον Ανδρέα;»

Θα παραμείνω στην ίδια θέση ,δηλαδή στο πάνελ.Δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή.

Πώς είναι η μέχρι τώρα συνεργασία σας με το STAR;

Είναι άψογη. Από την μέρα που ξεκίνησα δεν έχω κανένα παράπονο. Το STAR θα το χαρακτήριζα οικογενειακό κανάλι. Συνεπώς και το κλίμα είναι οικογενειακό. Υπάρχει στήριξη και είναι πολύ σημαντικό.

vatidouΠοιοι άνθρωποι από το STAR σας έχουν πιστέψει περισσότερο;

Αυτός που με στήριξε από την πρώτη στιγμή μέχρι και τώρα είναι ο Σταμάτης Μαλέλης. Εξάλλου είναι ο άνθρωπος που μου πρότεινε να πάω στο STAR. Εννοώ δηλαδή με αυτό ότι είναι φυσικό να υποστηρίζει την επιλογή του. Εγώ από την πλευρά μου κάνω ότι περνάει από το χέρι μου και προσπαθώ να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχω τον ρόλο που μου έχουν αναθέσει.

Η τηλεπαρουσίαση ήταν από παλιά «απωθημένο» σας;

Δεν ξέρω αν η λέξη «απωθημένο» είναι η κατάλληλη γιατί έκανα τηλεόραση στο παρελθόν. Ήταν επιλογή μου να τα παρατήσω τότε. Βέβαια, ήταν καθοδηγημένη επιλογή. Θα μπορούσα να μην έχω σταματήσει και να είχα κάνει καριέρα ή να μην είχα κάνει.

Πιστεύετε ότι ο γάμος σας με τον Αλέξη Κούγια σας πήγε πίσω επαγγελματικά;

Σαφέστατα. Αυτό δεν θέλει και πολύ μεγάλη ανάλυση. Πράγματι πήγα πίσω επαγγελματικά αυτά τα επτά χρόνια. Δεν είναι πολλά, αν σκεφτείς ότι ολοκλήρωσα ένα άλλο κομμάτι στη ζωή μου. Τελικά, όμως, φτάνεις σε ένα σημείο που έχεις ωριμάσει κι επανέρχεσαι με διαφορετική νοοτροπία και αντίληψη πάνω σε πολλά πράγματα. Τώρα νιώθω πιο ολοκληρωμένη ως άνθρωπος.

Έχετε πρότυπα στην τηλεόραση; Ποια τηλεοπτική σταρ σας αντιπροσωπεύει και γιατί;

Θα μιλήσω γενικά. Όλοι οι πετυχημένοι παρουσιαστές, είτε στον ενημερωτικό τομέα, είτε στον ψυχαγωγικό, είναι εξαιρετικοί. Γιατί δεν μπορείς να φτάσεις ψηλά τυχαία. Δεν είναι μόνο αυτό που βλέπουμε σε μία εκπομπή, αλλά η συνολική δουλειά που γίνεται από πίσω. Θέλει γερά κότσια, υπομονή, αγάπη σε αυτό που κάνεις και μυαλό για να μπορείς να κρατηθείς και να πετύχεις. Δεν θα έλεγα ότι έχω κάποια συγκεκριμένη Ελληνίδα παρουσιάστρια ως πρότυπο. Τις αποδέχομαι όλες γιατί είναι πολύ αξιόλογες.

vatidouΔύο μέρες πριν σταματήσει η εκπομπή, η Μάρα Μεϊμαρίδη έκανε μια αρνητική αναφορά όσον αφορά στην καταλληλότητά σας ως μητέρα. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτή η «επίθεση»;

Δεν θέλω καν να το σχολιάσω. Όσοι παρακολούθησαν την συγκεκριμένη εκπομπή έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους. Αυτό που έγινε ήταν πολύ προσβλητικό. Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω γιατί μίλησε με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο αφού ποτέ δεν είχε έρθει σε ρήξη η σχέση μας. Δεν με γνωρίζει προσωπικά ,δεν έχει έρθει ποτέ στο σπίτι μου και ούτε γνωρίζει τα παιδιά μου για να εκφράζει αρνητική γνώμη. Πέρα από την επαφή των δύο ωρών στο πλατό της εκπομπής, δεν είχαμε κάτι παραπάνω.

Είσαστε ανταγωνιστική;

Νομίζω ότι δεν είμαι ανταγωνιστική. Σίγουρα δεν θα ανταγωνιζόμουν ποτέ συνεργάτη μου, που έχουμε τον ίδιο σκοπό. «Ανταγωνιστές» μας είναι οι άλλες εκπομπές. Οι αντίπαλοι είναι τα άλλα κανάλια και οι υπόλοιποι στο κανάλι μας, πρέπει να είναι σύμμαχοι.

Πιστεύετε ότι έχετε την απαραίτητη εμπειρία για να παρουσιάσετε μία δική σας εκπομπή;

Δεν ξέρω αν το θέλω. Είμαι σε ένα στάδιο που είμαι ευχαριστημένη από αυτό που κάνω. Το να παρουσιάσω μία δική μου εκπομπή δεν είναι σκοπός της ζωής μου. Αυτό που θέλω είναι να πετυχαίνω σε αυτό που μου αναθέτουν. Θα χαρώ πολύ αν η εκπομπή του Ανδρέα, πάει πολύ καλά γιατί θα εισπράξω και εγώ την επιτυχία. Σίγουρα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ποιος είναι ο παρουσιαστής αλλά νομίζω ότι και το υποστηρικτικό κομμάτι της εκπομπής βοηθάει εξίσου πολύ. Άλλωστε, έχω εισπράξει τρομερή προβολή στη ζωή μου και δεν με ενδιαφέρει τόσο η μεγάλη δημοσιότητα. Μου αρέσει ότι κάνω, να το κάνω με αξιοπρέπεια και να είμαι πρώτη. Είμαι τελειομανής.

vatidou1.jpgΠώς θα χαρακτήριζατε τον εαυτό σας;

Δηλαδή, πώς θα χαρακτήριζα την Εύη; Έχω χιούμορ, είμαι μαχητική, καλή φίλη κι έχω αξίες που τις βάζω πάνω απ’ όλα. Αγαπάω πάρα πολύ τα παιδιά μου. Ο Χρήστος και η Μάιρα είναι όλη μου η ζωή. Εκεί έχω δώσει το μισό κομμάτι του εαυτού μου και το υπόλοιπο μισό πάει αυτή τη στιγμή στην δουλειά μου.
Μετά το χωρισμό σας με τον Αλέξη Κούγια, τι είναι αυτό που θα πρόσεχατε για να μην επαναληφθεί σε μία επόμενη σχέση;
Δεν θέλω να επαναληφθεί τίποτα από όσα μου συνέβησαν.

Αν μπορούσατε να γυρίσετε το χρόνο πίσω, τι θα αλλάζατε;

Δύσκολη ερώτηση.Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι δεν θα παντρευόμουν αυτόν τον άνθρωπο. Όμως, και πάλι δεν μπορώ να το πω με σιγουριά γιατί αν δεν είχα προχωρήσει σε αυτό τον γάμο, δεν θα είχα αποκτήσει τα παιδιά μου. Οπότε, το ένα ακυρώνει το άλλο. Όσον αφορά στη δουλειά, αν είχα συνεχίσει τότε στην τηλεόραση, δεν ξέρω τι θα είχε γίνει. Είμαι ευχαριστημένη με αυτά που έχω. Κάνω τα λάθη μου, τα καταλαβαίνω, κι έστω αργά, διορθώνομαι και προχωράω. Προσπαθώ στη ζωή μου, ακόμη κι από τα αρνητικά, να βλέπω τη θετική πλευρά. Αντιδρώ με χιούμορ και γέλιο. Υπάρχουν πολύ χειρότερα προβλήματα από τα δικά μου.

Οι πρόσφατες τοποθετήσεις σας σχετικά με την υπεράσπιση των δύο ειδικών φρουρών προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του πρώην συζύγου σας. Ποια είναι η απάντησή σας;

Δεν θα ήθελα να κάνω καμία δήλωση επί του θέματος.

Πώς θα περάσετε τις ημέρες των Χριστουγέννων;

Θα βρίσκομαι στην Αθήνα και θα αφιερώσω τον περισσότερο χρόνο μου στην Μάιρα και στον Χρήστο.
Συνέντευξη στην Νικολέτα Μακρή

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails