Καλώς ήρθατε

Δήλωση του Νικοπολίδη για τον διορισμό του


Ο Αντώνης Νικοπολίδης αναφορικά με τον διορισμό του στον δήμο Κηφισιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση...

"Σχετικά με το θέμα που προέκυψε και αφορά το διορισμό μου στο Δημόσιο, θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής:

Το Κράτος δίνει αυτό το δικαίωμα, βάσει νόμου, σε αθλητές σημαντικών διακρίσεων (στη δική μου περίπτωση μετά την κατάκτηση του Euro 2004). Το 2005 έκανα χρήση του δικαιώματός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί μου, και χθες δημοσιοποιήθηκε η είδηση του διορισμού μου.

Το να σχολιάζει ο καθένας, με υποτιμητικό κατά τη γνώμη μου τρόπο, το γεγονός ότι έκανα χρήση ενός δικαιώματος που δίνει η Πολιτεία, χωρίς εγώ να...


έχω απαντήσει εάν θα κάνω αποδεκτό τον διορισμό, είναι τουλάχιστον άδικο.

Με βάση το σχετικό νόμο, έχω δικαίωμα να απαντήσω, θετικά ή αρνητικά, μέσα σε διάστημα δύο μηνών και θα το κάνω όταν εγώ κρίνω, γνωστοποιώντας παράλληλα και τους λόγους της απόφασής μου αυτής».
troktiko

Σχόλιο apneagr:Δηλαδή Αντωνάκη αν λέμε αν αποδεχτής την θέση θα σηκώνεσαι πρωί πρωί να πηγαίνεις να χτυπάς κάρτα και να πιάνεις το κλαδευτήρι ή θα σου στέλνουνε τα λεφτά στο σπίτι για να μην σε κουράζουν; Βγες αν είσαι μάγκας και πες ευχαριστώ πολύ αλλά βάλτε στην θέση μου ένα φουκαρά πολύτεκνο που πεινάνε τα παιδάκια του να μπορέσει και αυτός να ζήσει εσύ άλλωστε έχεις να ζήσουν άνετα και τα εγγόνια σου, έτσι κάνουν αυτοί που φοράν παντελόνια Αντωνάκη μου...

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

αργομισθια...

η, μεσω μεταταξεων και λοιπων αλχημειων απο κηπουρος βρισκεσαι διευθυντης οργανισμου!

δλδ αργομισθια επι δεκα!

αλλα κολπα ρε! σε τα μας τωρα!

Related Posts with Thumbnails