Καλώς ήρθατε

Η γυναίκα που έχει 200 Orgasms κάθε μέρα


Η 24χρονη Αγγλίδα Sarah Carmen έχει σχεδόν 200 οργασμούς την ημέρα, δέχεται δονήσεις από σχεδόν οτιδήποτε.

Η Sarah πάσχει από το σύνδρομο Μόνιμη Σεξουαλική διέγερσης
(PSAS), το οποίο αυξάνει τη ροή αίματος προς το σεξουαλικό όργανό της.

Ο ήχος ενός διερχόμενου τραίνου, ο ήχος από το μπιστολάκι μαλλιών είναι μόνο μερικοί από τους ήχους που μπορούν να την κάνουν να έρθει σε οργασμό, είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια συνέντευξη 40 λεπτών η Sarah είχε πέντε οργασμούς

Δήλωσε " Μερικές φορές κάνω τόσο πολύ σεξ με την ελπίδα να ηρεμήσω τον εαυτό μου που στο τέλος ο παρτενέρ μου βαριέται και συνήθως τον παίρνει ο ύπνος Βέβαια οι άντρες που έχω κοιμηθεί μαζί τους δεν κουράζονται πολύ μια και σε λίγα λεπτά έχω φτάσει σε οργασμό".

Όμως κατά την διάρκεια της συζήτησης η Sarah άρχισε να γίνετε όλο και πιο αλαφιασμένη.

"Συγνώμη, αλλά πρέπει να με συγχωρείτε για ένα λεπτό. Θα είμαι μαζί σας σε ένα δευτερόλεπτο», μουρμούρησε πριν από έναν ακόμη οργασμό.

Θεωρεί την κατάσταση αυτή προήλθε από τα χάπια που πήρε κάποια στιγμή. Δουλεύει ως αισθητικός σε σαλόνι ομορφιάς.

"Ορισμένες από τις τακτικές πελάτισσες μου ξέρουν το πρόβλημά μου. Όμως στις νέες είναι δύσκολο να εξηγήσω.Μερικές φορές θα ήθελα απλώς να έχω μια φυσιολογική ζωή.Είμαι ήδη στη μέση μιας θεραπείας που νομίζω ότι θα με βοηθήσει να ερεθίζομαι λιγότερο"

Οι φίλες της θεωρούν ότι είναι το τυχερότερο κορίτσι μια και έχει τόσους οργασμούς όσους θα έχουν αυτές σε ένα χρόνο αν και η οικογένεια της θεωρεί ότι ορισμένες φόρες η συμπεριφορά της είναι λίγο περίεργη.

Ασχολείται χρόνια με το πρόβλημα που σημαίνει ότι αρκετές φορές μπορεί να το κρύβει πολύ καλά. Όταν η κατάσταση αρχίζει να ξεφεύγει σταμάτα να μιλάει για μερικά δευτερόλεπτα και κρύβετε πίσω από κάποιο ψεύτικο βήχα.



πηγή: news of the world
Related Posts with Thumbnails