Καλώς ήρθατε

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΔΔΗΧ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΔΔΗΧ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΠΑΣΟΚ: αποφασίζομεν και αναθέτομεν και δεν ρωτάμε και κανένα...

Η είδηση δεν είναι πρωταπριλιάτικη και είναι σοβαρή.

Κατατέθηκε χθες στην Βουλή σχέδιο νόμου για την αναμόρφωση του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους (ΟΔΔΗΧ) και την αναμόρφωση του πλαισίου λειτουργίας των ΔΕΚΟ.
Το νομοσχέδιο εισάγει και μια οργανωτική αλλαγή στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, με την σύσταση Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας.

Δείτε προσεκτικά τι προβλέπει αυτό το σχέδιο νόμου και για τι αναμορφώσεις μιλάμε...

Τοποθετήσαμε υπεύθυνο για το χρέος "άνθρωπο" της Goldman Sachs!!!

Απίστευτο και όμως Ελληνικό.

Πριν από λίγες ημέρες το Οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης τοποθέτησε πρόεδρο του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ) τον κ. Π. Χριστοδούλου.

Όμως σύμφωνα με αποκάλυψη της γαλλικής εφημερίδας «Le Μonde», η αμερικανική Fed ερευνά τον ρόλο του κ. Π. Χριστοδούλου, στις υποθέσεις κατά τις οποίες το ελληνικό Δημόσιο συνεργάστηκε με την Goldman Sachs για τη διαχείριση του χρέους.

Ο κ. Χριστοδούλου αναφέρεται από... τη γαλλική εφημερίδα, η οποία επικαλείται πηγές από τη Fed, ως «μεσάζων της Goldman Sachs στην Ευρώπη» .

Τι άλλο έχουν αν δουν τα μάτια μας....rindu
από το kafeneio

Related Posts with Thumbnails