Χαρακτηριστικό παράδειγμα το περιστατικό που συνέβη το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής στο Jumbo που... βρίσκεται στο Μαρούσι, δίπλα ακριβώς από το Mall. Η κυρία πήγε για αλλαγή μία σχολική τσάντα αλλά την ενημέρωσαν ότι η συγκεκριμένη τσάντα έχει αποσυρθεί και άρα δεν μπορεί να την αλλάξει. Υποστήριξαν μάλιστα και η υπάλληλος αλλά και η προϊσταμένη της ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι εποχιακό και έδειξαν στον πελάτη τη σχετική πινακίδα όπου αναγράφεται ότι αλλαγές εποχιακών προϊόντων δεν γίνονται πέραν μιας συγκεκριμένης περιόδου. Βέβαια όταν η γυναίκα αγόρασε τη σχολική τσάντα για το παιδί της δεν υπήρχε καμία ένδειξη ότι το συγκεκριμένο προϊόν ήταν εποχιακό και άρα υπήρχε προθεσμία εφόσον επιθυμούσε να το αλλάξει.
Η επιχείρηση λοιπόν που νοιάζεται τόσο πολύ για τα ευρώ των καταναλωτών στέρησε από έναν άνθρωπο δέκα ευρώ – τόσο κόστιζε η συγκεκριμένη τσάντα – επειδή αυτός δεν γνώριζε – και βέβαια δεν είχε υποχρέωση για κάτι τέτοιο – ότι το ράφι από το οποίο πήρε το προϊόν ανήκε στα εποχιακά είδη. Οι υπάλληλοι του συγκεκριμένου Jumbo υποστήριξαν μάλιστα ότι μπορεί να κρατήσει την τσάντα μέχρι του χρόνου το Σεπτέμβρη οπότε και θα ξαναφέρει η επιχείρηση σχολικά – εποχιακά είδη οπότε τότε, ίσως, να μπορεί να γίνει αλλαγή. Τα δέκα ευρώ όμως της γυναίκας θα μείνουν μέχρι τότε στα αζήτητα επειδή αυτή δεν κατανόησε – και δεν υπήρχε και σχετική ένδειξη στο ράφι – την… εποχικότητα του προϊόντος.
Κατά τα λοιπά το Jumbo εμφανίζεται να νοιάζεται για τον καταναλωτή!
από το kentrinews
1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
ελα με τα jumbo πια...
ο αποστολος Βακακης ιδιοκτήτης του ομίλου (51 καταστηματα σε ελλαδα κύπρο βουλγαρία - ο εχθρός είναι στις τράπεζες τις πολυεθνικές και τα υπουργεία) είναι σκληρός καπιτα-ληστής
αντιγράφω από εδώ:
http://www.dealnews.gr/leaders/item/16830-Jumbo-παιχνιδοπόλεμος-κόντρα-σε-κρίση-και-επιθέσεις
"Στο στόχαστρο
Μπορεί τα Jumbo να θεωρούνται leader στην αγορά παιχνιδιών, όμως, δεν είναι λίγες και οι φορές που έχουν βρεθεί στο στόχαστρο καταναλωτικών Ενώσεων, υπαλλήλων του, αλλά και ανταγωνιστών.
Πριν από μερικά χρόνια, μία από τις πιο δύσκολες στιγμές για τον Απόστολο Βακάκη ήταν η απόσυρση βρεφικού κουταλιού που κρίθηκε επικίνδυνο για την ασφάλεια τω παιδιών μετά από παρέμβαση του Κέντρου Καταναλωτών, ενώ κατά καιρούς αντιμετώπισε κι άλλα ανάλογα περιστατικά, που επανέφεραν στο προσκήνιο τα επιχειρήματα πως τα περισσότερα προϊόντα προέρχονται από την Κίνα, άρα είναι και αμφιβόλου ποιότητας.
Ήταν εκείνες οι στιγμές που φοβήθηκε μήπως και τρωθεί η αξιοπιστία της εταιρείας του κυρίως στα μάτια των γονιών και η εντολή προς τους συνεργάτες του, ήταν αυστηρότεροι και πιο προσεκτικοί έλεγχοι. Ένα από τα «μυστικά» του πάντως, για να κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι και οι επενδύσεις του στην εμπορική πολιτική της εταιρείας, αφού επενδύει κοντά στο 2% των κερδών σε διαφημίσεις κυρίως ραδιοφωνικές, γνωρίζοντας καλά πως οι ενήλικες δεν έχουν πολύ χρόνο για να παρακολουθούν τηλεόραση. Έτσι, απευθύνεται πρώτα στους γονείς, αν και πολλές φορές και τα σλόγκαν του υφίστανται «λογοκρισία», καθώς περιλαμβάνουν λέξεις που δεν απευθύνονται στα μικρά παιδιά.
Περιπέτειες είχε και πριν μια δεκαετία περίπου η Jumbo με την Greenpeace, η οποία μετά από την πυρκαγιά που κατέστρεψε τις αποθήκες του ομίλου στο Αιγάλεω είχε κάνει λόγο για εκπομπές επικίνδυνων διοξινών που εμπεριέχονταν στο πλαστικό υλικό των παιχνιδιών, αλλά ο Απόστολος Βακάκης επέμενε πως δεν ίσχυε κάτι τέτοιο.
Αλγεινή εντύπωση είχαν προκαλέσει και οι απεργιακές κινητοποιήσεις υπαλλήλων του στην Κύπρο και την Ελλάδα μετά από απολύσεις συναδέλφων τους, όπως κατήγγειλαν πριν από έναν χρόνο περίπου, αν και πλέον ο Βακάκης τάσσεται κατά των μειώσεων μισθών και προσωπικού."
αντε να τελειώνουμε με τα jumbo
Δημοσίευση σχολίου