Καλώς ήρθατε

Πού είναι ο Γιώργος;

Δεν σε βγάζουν Γιωργάκη στα κανάλια σήμερα.

Δεν φταίει το ότι γνωρίζουν πως τα δάκρυά σου θα είναι ψεύτικα.

Δεν φταίει το ότι γνωρίζουν πως ότι λες είναι ψέματα.

Δεν φταίει το ότι γνωρίζουν πως είσαι ο ίδιος ένα ψέμα.

Δεν φταίει καν η απεργία.

Φταίει το ότι...δεν σε καταλαβαίνουν οι απεργοί, εκτός από τους δημοσιογράφους που απεργούν για αντίδραση στους άλλους απεργούς.

Για να τους αναγκάσουν να σε καταλάβουν.

Να έρθουν και να παραθέσουν τον μισθό τους στα πόδια σου Γιωργάκη μου.

Τι είναι η σύνταξη της γιαγιάς μπροστά στην σωτηρία της χώρας; Ένα τίποτα Γιωργάκη μου.

Τι είναι ο οικογενειακός προγραμματισμός μπροστά στις περικοπές για χάρη των δανειστών μας; Μάλιστα αν μπορείς να κάνεις και περικοπές σε αυτούς τους δυσλεκτικούς μαθητές δεν θα σε καταλάβει κανείς Γιωργάκη, καθώς δεν μπορούν να γράψουν και να διαμαρτυρηθούν. Δυσλεκτικοί είναι! Ένα τίποτα είναι Γιωργάκη μου.

Τι είναι η ζωή ενός ανθρώπου μπροστά στην χρήσιμη ρατσιστική βία της Χρυσής Αυγής για να παραπλανείς τον λαό όσο εσύ "υπογείως" δουλεύεις για το καλό του; Ένα τίποτα είναι Γιωργάκη μου.

Τι είναι η ζωή ενός ανθρώπου μπροστά στο χρέος που έχεις να ξεπληρώσεις σε αυτούς που σε τοποθέτησαν στην θέση σου Γιωργάκη; Όχι τον αγράμματο λαό που απεργεί. Τους μεγαλοεργολάβους εννοώ Γιωργάκη που ελέγχουν τα ΜΜ"Ε" και μαζί και τον όχλο. Ένα τίποτα είναι Γιωργάκη μου.

Γιωργάκη γιατί δεν σε είδα σήμερα μπροστάρη στην απεργία; Γιατί φοβάσαι ότι δεν σε καταλαβαίνουν; Σε καταλαβαίνω εγώ Γιωργάκη μου. Και σε περιμένω όπως περίμεναν στο πάρκινγκ τον φίλο μου οι "μελαμψοί" όπως έλεγαν και εσένα οι ρατσιστές Σουηδοί! Μόνο μην φέρεις κάμερα. Φέρε το όπλο.

Ένα τίποτα ΕΙΣΑΙ Γιωργάκη μου.

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails