Καλώς ήρθατε

Σισέ: Ελλάδα τέλος!

Την αποχώρησή του από το ελληνικό ποδόσφαιρο προανήγγειλε με δήλωσή του στη συνέντευξη Τύπου ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος δήλωσε "αηδιασμένος", τονίζοντας:

«Σήμερα είδαμε ποια ήταν η καλύτερη ομάδα και εγώ το ξέρω και η ομάδα μου το ξέρει και όλοι εσείς. Επίσης, ξέρετε πως το 2ο γκολ που πετύχαμε ήταν έγκυρο και το 2ο του Ολυμπιακού δεν ήταν. Η αλήθεια είναι πως ήρθα για να παίξω ποδόσφαιρο, δεν ήρθα για να...μου παίρνουν το κεφάλι, μου τα χουν πει δεν ήθελα να τα πιστέψω, είναι η δεύτερη φορά, αρκετά, το ξέρω και το ξέρετε ότι το κερδίσαμε, υπήρξε όμως ένας άνθρωπος που αποφάσισε πως δεν κερδίσαμε. Αρκετά, αρκετά, ως εδώ βαρέθηκα, πραγματικά εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία γιατί αυτοί είναι οι τελευταίοι μήνες που θα με δείτε στην Ελλάδα γιατί με αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να μείνω».

Μάλιστα, κατά την αποχώρησή του από...τη μεικτή ζώνη, ο Τζιμπρίλ Σισέ, είχε λεκτική αντιπαράθεση με τον Βαγγέλη Μαρινάκη.

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού θέλοντας να πικάρει τον Γάλλο σούπερ-σταρ του Παναθηναϊκού, του έκανε μια χειρονομία λέγοντας του με νόημα "δεν πειράζει του χρόνου".

Ο Σισέ απάντησα άμεσα λέγοντας ότι "δεν θα είμαι εδώ του χρόνου" και με τη σειρά του ο Βαγγέλης Μαρινάκης του είπε: "αυτό είναι πρόβλημα σου". Για να καταλήξει ο στράικερ του "τριφυλλιού" προς το "αφεντικό" των Πειραιωτών: "ξέρεις πως νίκησες".

Η χαριστική βολή σε ένα απαξιωμένο πρωτάθλημα. Τέτοιο πρωτάθλημα να το χαίρεστε... αμ το άλλο αυτή η ξιπασμένη ΕΡΤ μετέδιδε τον αγώνα λες και ήταν γιουσουφάκια του Τάσου Μητρόπουλου!!!

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails