Καλώς ήρθατε

Oι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιε μου, δεν ζουν πια στην Ελλάδα..

Μπαμπά, θα μου πεις ένα παραμύθι;

-Θα σου πω μια αληθινή ιστορία παιδί μου, δεν θα 'ναι παραμύθι, μα θα
ακούγεται σαν παραμύθι.

Και το παιδάκι κάθισε στην αγκαλιά του πατέρα του, ο οποίος άρχισε να
του αφηγείται.

-Μια φορά κι έναν καιρό γιε μου, ήταν μια χώρα Θεών, ημίθεων, ποιητών,
σοφών και ηρώων. Και του μίλησε για τον Δία και τους υπόλοιπους Θεούς,
τον Ηρακλή, τον Θησέα, τον Λεωνίδα, τον Αλέξανδρο, τον Σωκράτη, τον
Αρχιμήδη, τον Όμηρο, για τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τον Κανάρη,
τον Σολωμό, τον Καρυωτάκη, τον Σεφέρη και τόσους άλλους νεώτερους.. και
εκεί σταμάτησε να εξιστορεί πλέον για ήρωες ποιητές και ημίθεους.
-Γιατί σταμάτησες μπαμπά; ρώτησε το παιδί.
-Γιατί παιδί μου, την πανένδοξη αυτή χώρα, την ρήμαξαν από έξω κι από μέσα.
-Και τι απέγινε μετά;
-Έπεσε… διχόνοια παιδί μου. Την χώρισαν σε κόμματα, την χώρισαν σε
ομάδες, την χώρισαν σε διαμερίσματα και νομούς, την χώρισαν σε
επαρχίες, την άφησαν έρμαιο καράβι, να έχει για κυβερνήτη έναν δίχως
δύναμη, έχοντάς τον απλά έτσι, να υπάρχει για μόστρα.
-Ποιόν μπαμπά;
-Τον ονομάζουν πρόεδρο της δημοκρατίας παιδί μου, μα στην
πραγματικότητα είναι "αητός χωρίς φτερά". Και μετά, έχουν και έναν, που
τον λένε Πρωθυπουργό, pinokio αυτός είναι για να τρώει τις σφαλιάρες απλά, και
να κάνει ότι του λένε άλλοι. Αυτός είναι το "πρόβατο για την σφαγή".
-Και ποιος κυβερνάει αυτήν την χώρα μπαμπά;
-Τριακόσιοι γύπες παιδί μου. Τριακόσιοι, ούτε ένας ούτε δύο, μα
τριακόσιοι, που δεν δούλεψαν ποτέ τους. Που σπούδασαν με λεφτά του
μπαμπά τους, για να γεμίσουν τις τσέπες τους γρήγορο και εύκολο χρήμα,
για να εξασφαλίσουν μεγάλους μισθούς, παχιές συντάξεις με οχτώ
χρόνια "δήθεν" δουλειάς, και χτίζοντας βίλες προκαλώντας το φιλότιμο
του λαού της χώρας αυτής. sedih
-Και γιατί μπαμπά τους αφήνουν οι άνθρωποι να τα κάνουν αυτά; Δεν τα βλέπουν;
-Δεν ξέρω παιδί μου τι να απαντήσω. Μη με ρωτάς. Μάλλον μεγάλωσαν
απότομα. Το μόνο που ξέρουν, είναι να παραπονιούνται κατόπιν εορτής.
Δεν έμαθαν πως, την σήμερον ημέρα, δεν δίνεις απόλυτη πλειοψηφία σε ένα κόμμα για να κάνει ότι γουστάρει, γιατί θα καταστρέψει τα πάντα.
-Τι είναι κόμμα μπαμπά;
-Μια ομάδα από γύπες παιδί μου, πού είτε κυβερνάει είτε όχι,
καταστρέφει όλο κι από λίγο την χώρα, με τον δικό του τρόπο,
αδειάζοντας το δημόσιο ταμείο και μόνο με την ύπαρξή του, σπαταλώντας
το δημόσιο χρήμα με τα ανύπαρκτα έξοδά του.
-Και γιατί δεν τα καταργούν;
-Γιατί περιμένουν τον ΜΕΣΣΙΑ παιδί μου. Βλέπεις, κάθε λαός, περιμένει
τον δικό του Μεσσία, έτσι και οι άνθρωποι αυτής της χώρας.
-Και πώς λέγονται οι άνθρωποι αυτής της χώρας μπαμπά;
-Κάποτε τους έλεγαν Έλληνες. Σε λίγα χρόνια, θα πρέπει να διαλέξουν
κάποιο άλλο όνομα παιδί μου. sedih
-Γιατί μπαμπά;
-Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιε μου, δεν ζουν πια στην Ελλάδα... putuscinte
από τον AATON

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

AATON είπε...

Αδερφέ μου, σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή να το δημοσιεύσεις στον χώρο σου.

Related Posts with Thumbnails