Καλώς ήρθατε

Θαλασσινό σχολείο

Μπαμπά μπαμπά θέλω να κάνω μια ανάρτηση
-Μα Νίκη... (8,5 χρ. τρίτη δημοτικού)
-Άστα τα μα και τα ξεμά, σου είπα να μου φτιάξεις ένα δικό μου blog, τώρα και εγώ θα γράψω στο δικό σου.
-Και τι θα γράψεις παρακαλώ;
-Την αντιγραφή που έχω για αύριο
-.......
-Και φωτογραφία θα διαλέξω εγώ.-

Και επειδή δεν βγάζεις άκρη με τις γυναίκες και ειδικά αυτής της ηλικίας...

Πως θα ΄θελα η θάλασσα
να ήταν το σχολείο μου
και του σχολείου μου η φορεσιά
να 'τανε... το μαγιό μου.

Να΄χα τα βότσαλα χαρτί,
τα φύκια συνδετήρη,
κοχύλια τα μολύβια μου
κι ο αστερίας σβηστήρι.

Στην άμμο η ορθογραφία μου
να ήτανε γραμμένη
να 'ρχεται κύμα γρήγορα
τα λάθη μου να παίρνει.

Και να 'χα για δασκάλες μου
τις βάρκες π' αρμενίζουν
να μ' έπαιρναν κάθε πρωί
στη Γη να με γυρίζουν

Σοφία Παράσχου

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails