Καλώς ήρθατε

Βίος- αβίωτος για ζευγάρι ηλικιωμένων, αυτά είναι τα πραγματικά προβλήματα ξυπνάτε!!!

freefotos.gr

Χωρίς βοήθεια, χωρίς οικονομική δυνατότητα και με προβλήματα υγείας που ο ίδιος αντιμετωπίζει, ο κύριος Θανάσης Αντωνακόπουλος από το Καλίκωμο, προσπαθεί να σταθεί στο πλευρό της 81χρονης συζύγου του, που πάσχει από γεροντική άνοια.

Με μεγάλη δυσκολία αντιμετωπίζει τις καθημερινές ανάγκες που δεν περιορίζονται απλά σε είδη διατροφής αλλά κυρίως σε φάρμακα και είδη φροντίδας για την 81χρονη.

Η άρρωστη γυναίκα... εξαρτάται πλήρως από τον άνδρα της, καθώς δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί, δεν μπορεί να κινηθεί μόνης της και διανοητικά πλέον δεν μπορεί να λειτουργήσει φυσιολογικά. Με την σύνταξη του ΟΓΑ που παίρνουν, προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα. Ωστόσο, ο κύριος Θανάσης έχει κάνει τεράστια προσπάθεια ώστε να μπορέσει να πάρει η γυναίκα του κάποια επιπλέον οικονομική βοήθεια προκειμένου να μπορέσει να βρει κάποια γυναίκα για να την φροντίζει.

«Είμαι μεγάλος άνθρωπος. Τι θα γίνει αυτή η γυναίκα αν εγώ αρρωστήσω και πάω στο νοσοκομείο; Ήδη είμαι άρρωστος, με οξυγόνο. Τι πρέπει να γίνει; Να πεθάνει μόνη της; Δεν μπορεί να κινηθεί μόνη της πλέον. Θέλει πάντα κάποιον δίπλα της. Παλιότερα που περπατούσε είχε φύγει και είχε βγει στον δρόμο γιατί δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί τον κίνδυνο. Αν έπαιρνα μια γυναίκα, θα μπορούσε να την φροντίσει καλύτερα. Εγώ όλα αυτά τα χρόνια δεν έχω φύγει από δίπλα της. Αν της δώσεις νερό, θα πιεί, αν της δώσεις φαγητό θα φάει. Τι θα κάνει αν εγώ πάθω κάτι;», αναρωτιέται.

Ο ίδιος έχει απευθυνθεί σε όλες τις υπηρεσίες, στην Πρόνοια, στον ΟΓΑ, έχει μιλήσει για το πρόβλημά του σε όλους τους βουλευτές του νομού. Δυστυχώς, δεν έχει βρει ανταπόκριση. «Με 300 ευρώ το μήνα, πώς να ζήσουμε και πώς να πάρω κάποια γυναίκα να την φροντίζει; Η Πρόνοια και ο ΟΓΑ μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Είμαι άρρωστος και πρέπει μέρα νύχτα να είμαι δίπλα της. Που είναι το κοινωνικό κράτος όταν χρειαζόμαστε 120 ευρώ τον μήνα μόνο για πάνες και υποστρώματα;», αναρωτιέται και ζητά να δουν οι αρμόδιοι με ευαισθησία το πρόβλημά του.
Πέλυ Μπεβούδα στη εφημερίδα Πατρίς της Ηλείας

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails