Καλώς ήρθατε

Πάρε κόσμε αυτοκίνητο...

Κι εγώ λέω , τι να κάνω , τι να κάνω . Δεν πάω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο τώρα που είναι και τζάμπα;

Τι είναι να δώσεις τώρα 15.000 ευρώ αντί 15,500; Να χάσω τέτοια ευκαιρία; Πότε θα γίνει ξανά αυτό; Να κερδίσεις με τη μια 500 ευρώ; Και κάθεσαι ακόμη; Μπράβο στους ανθρώπους που με σκέφτονται !!!

Τι να πω! Είμαι συγκινημένος , δάκρυσα ρε φίλε. Τόση ευαισθησία!! Τόση γενναιοδωρία!!!

Έτσι μούρχεται να πάρω δύο!!! ε τι!!! Να με πιάσουν και κορόιδο!!! Τώρα που γυρίζει ο τροχός , τώρα είναι η ώρα . Επιτέλους , έλεγα κι εγώ μέσα μου , που θα πάει θάρθει η ώρα και για μας . Να λοιπόν που ήρθε , τρέξτε παιδιά , χαρίζουν αυτοκίνητα , μόνο 15,000 ευρώ αντί 15,500 . ε ρε γλέντια .

Σ'ευχαριστώ θεέ μου.
Αυτή κι αν είναι είδηση.
Τώρα μάλιστα .

Μόνο που... υπάρχει ένα προβληματάκι. Δηλαδή τι προβληματάκι, προβληματάρα.
Μου λείπουν 14,900 για να συμπληρώσω τα 15,000. Πουνα πάρει η ευχή, πάνω που χάρηκα. Όχι ρε αδικία! Να χάσω τέτοια ευκαιρία. Όχι τίποτα, θα στεναχωρήσω και αυτούς τους καλούς ανθρώπους που νοιάζονται για μένα. Ποιος άλλος θα το έκανε αυτό ρε αχάριστοι.
Είστε άδικοι ρε.

Αλλά εγώ δεν χάνω την αισιοδοξία μου, γιατί ξέρω ότι υπάρχουν αυτοί οι καλοί άνθρωποι που θα με βοηθήσουν.
Δεν μπορεί, τόση καλοσύνη, τόση εξυπνάδα, σπουδαγμένοι άνθρωποι είναι αυτοί, τι ότι κι ότι;
Ρε πάρε ένα αυτοκίνητο κι εσύ, πάρε ένα αυτοκίνητο σου λέωω!!!!
Γράφει ο Γιάννης Τερζής στο καφενείο

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails