Καλώς ήρθατε

Αποτελέσματα τα ...Χριστούγεννα!!!

Το Σάββατο 28 Μαρτίου από ώρα 8.30 – 9.30, προτείνεται να είναι "η ώρα της Γης", μια ώρα γενικής συσκότισης που θα σβήσουμε όλα τα φώτα και θα μείνουμε στο σκοτάδι.
Το αν και πόσο θα πετύχει η κινητοποίηση θα γίνει γνωστό …9 μήνες αργότερα, τα Χριστούγεννα.

Αν σημειώσει πάντως μια καλή επιτυχία προτείνω να καθιερώσουμε την "η ώρα της Γης", μια φορά το χρόνο μήπως και λύσουμε μέσω της αγάπης μας για τη γη και το …δημογραφικό πρόβλημα!

Η πρότασή μου για να περάσουμε ευχάριστα την ώρα της γης.
από

2 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ τσιμπαμε σε μαλακίες εγω δεν φταιω για το χαλι ουτε αποφασιζω ουτε επιβαλω ποια ενεργεια πρεπει να καταναλωνουμε

Ανώνυμος είπε...

Κάνεις λάθος αγαπητέ ανώνυμε. Και εσύ , και εγώ και όλοι μας φταίμε για το χάλι που όπως λές φτάσαμε. Για σκέψου το λιγάκι. Τι σπατάλες εσύ και εγώ κάνουμε, στο νερό, στο χαρτί, στο πλαστικό, στη βενζίνη και σε ένα σωρό πράγματα. Ενα βιβλίο δεν φτάνει για να τα αναφέρω. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημά μας. Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει οτι ΕΜΕΙΣ φταίμε, και εννοώ ΟΛΟΙ μας. Οσο για την πρόταση για το δημογραφικό πρόβλημα,...μέσα! Εγώ είμαι ο δεύτερος που δηλώνω συμμετοχή. Μουζάς Ευστράτιος

Related Posts with Thumbnails