Καλώς ήρθατε

Οι γονείς μου

Εμένα ο πατέρας μου είναι ράφτης κι η μητέρα μου βοηθός του και νοικοκυρά του σπιτιού. Ακόμα και σήμερα που είναι πάνω από τα 70 και οι δύο συνεχίζουν να ράβουν...
Οι γονείς μου είναι άνθρωποι που μεγάλωσαν και έζησαν την κατοχή και τον πόλεμο το 1940,άνθρωποι που τους έστησαν οι Γερμανοί,(τη μητέρα μου),στον τοίχο για να τους εκτελέσουν και γλύτωσαν από θαύμα...

Είναι δύο παιδιά,που έφυγαν από τα χωριά τους παιδιά,κι ήρθαν στην Αθήνα για να μεγαλώσουν σε ξένα χέρια,για να δουλέψουν σκληρά και να ζήσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους...

Έζησαν με... στερήσεις,αγώνες,πόνο και κυρίως με σκληρή δουλειά,με τη βελόνα και το σφουγγαρόπανο και κατόρθωσαν να κάνουν οικογένεια,να χτίσουν ένα ωραίο σπιτάκι,να μεγαλώσουν δύο παιδιά επιστήμονες,χωρίς να ενοχλήσουν κανέναν,χωρίς να κλέψουν κανέναν,χωρίς να πάρουν ούτε μία δραχμή ποτέ,από το δημόσιο χρήμα,(αν και μία φορά που ο πατέρας μου κατόρθωσε να μπει με διαγωνισμό από τους πρώτους σε δημόσιο οργανισμό,κόπηκε ύστερα από παρέμβαση ημετέρων...).
Οι γονείς μου μας μεγάλωσαν με αρχές και κανόνες στην οικογένεια. Δεν μπορούσαν να μας παρέχουν τα πάντα,αλλά μας έδωσαν ήθος και μας έμαθαν ότι όλα αποκτώνται με δουλειά και αγώνα στη ζωή...

Εγώ και ο αδερφός μου δεν γράψαμε ποτέ σε κανέναν τοίχο,γιατί δεν είχαμε το facebook όπως σήμερα να εκφράζουμε τις ανησυχίες μας,''κάθε πολιτικός κι μιας πουτάνας γιος''...

Αν και θα μπορούσαμε,γιατί οι αφορμές ήταν άπειρες για να το κάνουμε..Και δεν το κάναμε γιατί η οικογένεια μας,ο ράφτης ο πατέρας μας ήταν Κύριος και μας έμαθε να είμαστε κι εμείς Κύριοι...

Και η ηρωική μάνα μας ήταν Κυρία,που έμαθε μόνο να δίνει στη ζωή της,κι αυτό έμαθε και σ' εμάς .Η μάνα μας δεν έκανε ποτέ ''ιερά συμβόλαια και μπίζνες'',το κράτος την κατάκλεψε και δεν της έδωσε ποτέ σύνταξη,μάλιστα όταν μια φορά είπα πως ''γ...ται ο Καραμανλής'',μου άστραψε ένα χαστούκι που το θυμάμαι ακόμα!Όχι γιατί αγαπούσε τον Καραμανλή -κάθε άλλο - αλλά γιατί μου είπε ότι έπρεπε να είμαι Κύριος και να μη βρίζω...

Οι γονείς μου είναι ράφτες κι είμαι περήφανος γι αυτούς...
από blackmail

1 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

οικογένεια μεγάλε ο ακρογωνιαίος λίθος της κοινωνίας , οποίος πλεόν όμως δεν υπάρχει......χάνεται και εμείς μαζί της

Related Posts with Thumbnails