Καλώς ήρθατε

Μολυσμένο γάλα σε ... και ...

Η ανάρτηση που αφορούσε το μολυσμένο γάλα από δυο μεγάλες εταιρείες του κλάδου αφαιρέθηκε γιατί η φερόμενη ως συντάκτρια της καταγγελίας Κατερίνα Μουντή επικοινώνησε μαζί μας και μας δήλωσε ότι δεν έχει σχέση με αυτήν.

Μπορείτε να διαβάσετε τι μας έγραψε στα σχόλια.

2 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Ανώνυμος είπε...

Με έκπληξη και αγανάκτηση πληροφορήθηκα ότι κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από άγνωστο εις εμένα φορέα το εν λόγω κείμενο

Το κείμενο αυτό που δυστυχώς φέρει την μορφή εγγράφου με συντάκτη εμένα και με περισσή φροντίδα είναι κατασκευασμένο, ώστε να δημιουργεί την πεποίθηση ότι είναι έγγραφο που εκδόθηκε από την Υπηρεσία μου, είναι κακόηθες και δεν έχει συνταχθεί ούτε από εμένα αλλά ούτε και από την Υπηρεσία μου.

Με το παρόν μήνυμα θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν έχω καμία σχέση με το κείμενο, δεν το έχω συντάξει, δεν το γνωρίζω και δεν γνωρίζω τον φορέα μέσω του οποίου κυκλοφορεί στο διαδίκτυο

Μετά τιμής
Κατερίνα Μουντή

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα και την διάψευση της Vivartia πάνω στο θέμα για το μολυσμένο γάλα Δείτε το!

Related Posts with Thumbnails