Καλώς ήρθατε

Είχα εννιά παιδιά, τώρα έχω τέσσερα τραυματισμένα παιδιά...


Η Σαμιρα Σεντ Μπαλουσα είναι μια 36χρονη νοικοκυρά,παντρεμένη με 9 παιδιά,που μένει στον προσφυγικό καταυλισμό της Τζαμπαλιγια, στη λωρίδα της Γάζας. Η διήγηση της για τα τραγικά γεγονότα που συνέβησαν στην οικογένεια της,δόθηκε στις 30 Δεκεμβρίου τηλεφωνικά στον Μοχαμεντ Σαμπα της ανθρωπιστικής οργάνωσης B'Tselem:

"Ο άντρας μου και τα 9 μας παιδιά,ζούσαμε σ' ένα τρίκλινο διαμέρισμα στο στρατόπεδο προσφύγων στη Τζαμπαλιγια, δίπλα απ'το τζαμί Ιμαντ Ακελ. Το προηγούμενο Σάββατο (27/12),επειδή εξαιτίας των βομβαρδισμών άρχισαν να πέφτουν οι σοβάδες στο σπίτι μας, μεταφερθήκαμε στον πατέρα μου.Εκεί μείναμε για μια μέρα και κατόπιν επιστρέψαμε στο δικό μας,όπου συνεχίσαμε να ζούμε φυσιολογικά:εγώ ασχολήθηκα με τα οικιακά και τα παιδιά μου με τα διαγωνίσματα που θα έδιναν μεσοβδόμαδα.

Τη Δευτέρα (29/12),γύρω στις 11.50 το βράδυ,ξύπνησα ακούγοντας τον άντρα μου να φωνάζει:"Σαμιρα,Σαμιρα,βομβάρδισαν το τζαμί,δες!Και πες την Shahada (μουσουλμανική επιθανάτια προσευχή).

Βρήκα τη... Μπαρα,τη δίχρονη κόρη μου.Ήταν ζωντανή,αν και το κρεβάτι της ήταν καταπλακωμένο από τα ερείπια. Ο άντρας μου την πήρε μαζί του.

Έπειτα,κοίταξα για το γιο μου Μοχαμεντ,που κοιμόταν δίπλα μου.Στην αρχή δεν τον έβρισκα,όμως κατόπιν τον είδα ζωντανό δίπλα στα συντρίμμια. Τον ελευθέρωσα και τον έδωσα σ'εναν από τους ανθρώπους των σωστικών συνεργείων που είχαν ήδη καταφθάσει.

Στο μεταξύ,συνέχιζα να ψάχνω για τα υπόλοιπα παιδιά μου.Το δωμάτιο που έμεναν 5 από τις κόρες μου,ήταν καλυμμένο με σκόνη,πέτρες και άμμο.Με βοηθούσαν και άλλοι να τις βρω.Ήμουν πολύ αδύναμη,αφού είχα τραυματιστεί στο κεφάλι κι έτσι με μετέφεραν στο Νοσοκομείο Καμαλ Ανταν.

ΕΚΕΙ,ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ 5 ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ-ΟΙ ΤΑΧΙΡ,ΙΚΜΑΡ,ΣΑΜΑΡ,ΝΤΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΝΤΟΥΧΑΡ-ΕΙΧΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ!Ο ΜΟΧΑΜΕΝΤ ΕΙΧΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ Σ΄ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ!!!

Το Ισραήλ βομβάρδισε το τζαμί χωρίς να σκεφτεί ότι υπάρχουν σπίτια δίπλα και χωρίς να προειδοποιήσει κανέναν. Εκτός από το δικό μας,πολλά ακόμα σπίτια στην περιοχή ισοπεδώθηκαν".

Εδώ κάπου τελειώνει η διήγηση της Σαμιρα. Ας φανταστούν τη μαρτυρική αυτή μάνα όσοι συνεχίζουν να αδιαφορούν για τη γενοκτονία που συντελείται στη Γάζα,με την ανοχή του υπόλοιπου κόσμου.Είμαστε σίγουροι ότι παρόμοιες ιστορίες,αν όχι χειρότερες,εκτυλίσσονται άπειρες αυτές τις μέρες σ'αυτη την αιματοβαμμένη λωρίδα.

ΑΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΙ "ΙΣΧΥΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ". ΚΙ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΔΩΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ! Τ'ΑΚΟΥΤΕ;; ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΖΗΤΑΝΕ!
hellas-orthodoxy

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails