Καλώς ήρθατε

Απρεπής ο ντόκτορ;


Ορισμένοι αναγνώστες αυτού του ιστολογίου επικοινώνησαν με τη Google επειδή θεωρούν ότι το περιεχόμενο αυτού του ιστολογίου είναι απρεπές.
Απ’ότι ενημερώθηκα, οι «ορισμένοι» είναι γύρω στους 200, που έκαναν κλικ στην «επισήμανση ιστολογίου» που βλέπετε πάααααανω πάνω.
Στους 2.200 περίπου αναγνώστες που διάβασαν το post της ορκωμοσίας του Ομπάμα, ήταν αναπόφευκτο να βρεθούν 200 (ίσως και παραπάνω) να ενοχληθούν με το περιεχόμενο.
Εφόσον το blog θεωρείται πλέον ακατάλληλο και απρεπές, τότε η απάντησή μου θα είναι: Στα αρχίδια μου.
Όταν άνοιξα τον υπολογιστή, είδα σήμερα δυσανάλογα πολλά emails και απόρησα. Ήταν μηνύματα φίλων που με ενημέρωσαν για τη «ρετσινιά» που μου έβαλε ο Blogger. Όταν λαμβάνεις 144 (εκατόν σαράντα τέσσερα) emails συμπαράστασης, τότε δε σε πτοεί τίποτα.
Αν αυτή η ηλίθια ανακοίνωση στην… «είσοδο» του blog μου, εξακολουθεί να υπάρχει, τότε ο dr.Seeng ίσως αποκτήσει το δικό του domain.
Ευχαριστώ πολύ για τα μηνύματά σας και συγγνώμη για τον εκνευρισμό μου. Για οποιαδήποτε άποψη ή συμβουλή είμαι ανοιχτός. Εξάλλου δεν πρόκειται να βγω από το σπίτι, γιατί η γρίπη με έχει γονατίσει…

Σχόλιο apneagr: Όλοι μαζί σου δόκτορα...

2 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

ΚΩΣΤΑΣ είπε...

ΦΙΛΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΕΤΑΛΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΗΣΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ,ΓΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.

ΚΩΣΤΑΣ είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΕΤΑΛΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΙΜΗΣΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ

Related Posts with Thumbnails