Καλώς ήρθατε

Χριστουγεννιάτικα όνειρα στη Ραφήνα


Για τον επικείμενο ανασχηματισμό και τα παζάρια του Καραμανλή με τον Μητσοτάκη, που θέλει τον γιο του στην κυβέρνηση και άλλα πολλά μπορείτε να διαβάσετε αλλού. Δεν θα μάθετε τίποτα σοβαρό. Ό, τι θέλει γράφει ο καθένας. Αντιθέτως εμείς αναζητήσαμε τον προσωπικό ονειροκρίτη του πρωθυπουργού, που ύστερα από πολλά ποτήρια βότκας μας είπε τι συνέβη πραγματικά: Παραμονές Χριστουγέννων, ο Επίτιμος πρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος περνάει το κατώφλι της πρωθυπουργικής κατοικίας, ύστερα από ραντεβού που ζήτησε με τον πρωθυπουργό της χώρας για να συζητήσει το θέμα της σύνθεσης της κυβερνήσεως. Η σύζυγος του πρωθυπουργού, αφού τον κέρασε γλυκό του κουταλιού στο σαλόνι, τον πέρασε στο πρωθυπουργικό γραφείο. Εκεί ο πρωθυπουργός, χωρίς πολλά - πολλά, μπήκε αμέσως στο ψητό:

«Κοιτάξτε να δείτε κ. Επίτιμε. Ζητήσατε να... με δείτε για τον ανασχηματισμό. Κατανοώ βαθύτατα την ανάγκη σας να δείτε την κόρη σας πρωθυπουργό σε αυτό τον κόσμο, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σας κάνω το χατίρι. Μπορεί να το έχω κάνει καλοκαιρινό το μαγαζί και να με βοηθήσατε κι εσείς λίγο σ΄ αυτό, αλλά το Σύνταγμα λέει ότι ο πρωθυπουργός κάνει μόνος του τον ανασχηματισμό και τα σκυλιά δεμένα. Ούτε τον γιο σας μπορώ να τον κάνω υφυπουργό επειδή, προσωπικώς, ούτε να μου αγοράσει τσιγάρα στο περίπτερο δεν θα τον έστελνα, ύστερα από εκείνα τα τιμολόγια με την γνωστή εταιρεία. Επειδή μπορεί να έχανε τα ρέστα…»

Στο σημείο εκείνο ο πρωθυπουργός κτύπησε το χέρι του στο γραφείο και συνέχισε:

Και κοιτάξτε να δείτε κ. Επίτιμε. Ό, τι κι αν κάνετε, εγώ δεν παραιτούμαι. Στο κάτω κάτω, ο λαός με εξέλεξε για μια τετραετία και αφού είμαι που είμαι χαμένος, έτσι που ήρθαν τα πράγματα, θα φέρω τα πάνω κάτω, μπας και με θυμάται κανένας όταν θα έχω φύγει από εδώ. Και επειδή οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους σας λέω και το εξής: Σας εκτιμώ βαθύτατα κι εσάς και την οικογένειά σας. Αλλά δεν βαρεθήκατε να με αμφισβητείτε και να με υπονομεύετε; Λέτε να μην ξέρω τα παιχνίδια που παίζετε με τους εκδότες; Αντί να ανάβετε καθημερινά λαμπάδες στον θείο μου που σας μάζεψε μετά το 1974 και σας έφερε στο κόμμα του, θέλετε να μου το πάρετε; Εσείς που ούτε το όνομά σας δεν ήθελε να ακούσει τότε ο λαός και ανδρωθήκατε πολιτικά από την λήθη και την αφάνεια χάρις σε αυτό το κόμμα που θέλετε τώρα να διαλύσετε; Τους χαιρετισμούς μου στην οικογένειά σας.

Στο σημείο αυτό, ο πρωθυπουργός σηκώθηκε, χτύπησε τον σεβάσμιο επίτιμο στην πλάτη και τον ξεπροβόδισε ως την έξοδο. Και μετά ξύπνησε. Όλοι τώρα προσπαθούν να ερμηνεύσουν το όνειρο.
antinews

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails