Καλώς ήρθατε

Και τσιγκούνης και κουφός, Άγιε Βασίλη μου…


Άγιε Βασίλη, έχεις ραμολήρει κι εσύ, αλλά κι εγώ δεν είμαι καλά.
Κάνε μου δώρο ένα ταβόρ, ένα λεξοτανίλ, μια βαλεριάνα, να σ’ εκτιμήσω…
Που πας και μ’ αφήνεις άοπλη πρωινιάτικα.
Και δεν μου λες ότι ο κύριος Αυτιάς συνοδεύεται από τη Ρούλα Βροχοπούλου, την Έφη Θώδη και το απόλυτο αρσενικό, κατά κόσμον κύριο Ορφανίδη.
Και καλά εμένα, γραμμένη με έχεις…
Στον κύριο Αυτιά, γιατί δεν κάνεις ένα δώρο της προκοπής, να μην αναγκάζεται με την τσίμπλα στο μάτι, να κάνει τον διαιτητή στο μαδοκόπημα της Βροχοπούλου – που ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ! – με τη Θώδη;
Τόσα σκατολοϊδια βάζεις μέσα στον ρημαδοσάκο! Βάλε κι ένα μόνιμο 25% για τον κύριο Αυτιά, να γλιτώσουμε την πάρεση, πρωινιάτικα!
Από τη τσιγκουνιά, τη μιζέρια και την κουφαμάρα σου μας συμβαίνουν όλα, να το ξέρεις.
Ούτε μισό δωράκι φέτος στις κανάλες, που τις άφησες – χρονιάρες μέρες – να τα βγάλουν πέρα με πασαλείμματα… Κανά τραγουδάκι, κανά καλλιτεχνάκι, καμιά περσινή κονσέρβα κι όξω από τον πόρτα.
Πήγαινε, καημένε και πες στον Alpha να μην παίξει εκείνη την κονσέρβα με την Παπαρίζου. Είναι σε πένθος η γυναίκα. Αν είχες κάτι της προκοπής να χαρίσεις στο κανάλι, δεν... θα ξεφτιλιζόταν ούτε εκείνο ούτε θα βλέπαμε την καλλιτέχνιδα να άδει μεσ’ την τρελή χαρά, με τέτοιο οικογενειακό ζόρι που περνά αυτές τις μέρες…
Αλλού κι αλλού ξέρει να αλλάζει το πρόγραμμα του το κανάλι – που ταινία δεν μπορώ να σταυρώσω με τον προγραμματισμό σας, κυρία Μαραγκουδάκη μου! – εδώ κόλλησε και δεν έχει εναλλακτική;
Φτώχεια καταραμένη, χοντρέ παππούλη, που βάζεις στα μαχαίρια τις καλύτερες οικογένειες…
Πήγες, ας πούμε κι αμόλησες 100.000 γιούρια πάνω στο γραφείο γνωστού εκδότη του λάιφ στάιλ Τύπου;
Δεν μπορούσες να του κάμεις δώρο και λίγη ηρεμία; Τι ζήτησε δηλαδή ο άνθρωπος;
Έπρεπε να σκοτωθεί η οικογένεια με τη γραμματέα του και να γίνει το μάλε βράσε εις τον λαμπερό του Όμιλο;
Γι’ αυτό σου λέω, μισές δουλειές κάνεις και ίσως αν παραιτηθείς εγκαίρως η ΕΣΗΕΑ να σε εντάξει σε κάποιο απ’ τα σεμινάρια της για ανέργους…
Από τη τσιγκουνιά και τη μιζέρια σου δεν γλίτωσαν ούτε οι τηλεπαιχνίδες. Έχει βρεθεί μαμούνης και ψαχτήρης τηλεθεατής – και παίχτης υποψιάζομαι – που έχει μουρλάνει το Mega στα μέιλ για το «50 -50».
Τι τους γράφει ότι έχουνε ξεκοιλιάσει το κοινό στα γεύματα για να το κρατάνε στο στούντιο, τι τους λέει για οιωνεί κάστινγκ και για κληρώσεις παιχτών στου κουτρούλη τον γάμο…
Ο «παίχτης», αν λάβω σοβαρά υπ’ όψιν τα λεγόμενα του, έκανε μια περατζάδα κι απ’ το Fatus Olus και μάλλον δεν πέρασε καλά.
Ξεκινάνε, λέει τα γυρίσματα με κενές θέσεις και κόσμο από κάτω να περιμένει, αλλά χωρίς να τον αφήνουν να συνεχίσει το κερδισμένο παιχνίδι του από το προηγούμενο επεισόδιο…
Τι ρημαδο- Άγιος είσαι; Αν έκανες το σωστό δωράκι σε αυτόν τον σχολαστικό άνθρωπο, θα ζάλιζε τώρα τον έρωτα των καναλιών;
Α, και που ‘σαι; Μεγάλη χάρη θα μου κάνεις, αν κάτι καινούρια λάστιχα που σου ζήτησα για τον κοπτοράπτη, δεν μου τα φέρεις.
Με τη κώφωση που σε δέρνει, είσαι ικανός να μου κουβαλήσεις στο μαγαζί τη μισή Πιρέλι.
Καθάρισε τα αυτιά σου, τα πέτσινα και τράβα στις κανάλες (και στα περιοδικά και στις εφημερίδες). Σε χρειάζονται περισσότερο.
Πως είπες; Καλή χρονιά;
mediablog

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails