"Σε μία περίοδο όπου οι πολίτες βιώνουν μία πρωτοφανή ανασφάλεια και η ακρίβεια συνεχίζει να πιέζει τα λαϊκά εισοδήματα φαίνεται ότι στο Υπουργείο Ανάπτυξης προσπαθούν να μετέλθουν όλα τα επικοινωνιακά τεχνάσματα για να πείσουν ότι παράγουν πολιτικό έργο. Κάτι που θα ήταν θεμιτό εάν παράλληλα με την επικοινωνία έκαναν και το αυτονόητο: να εφαρμόσουν πολιτικές για την τόνωση του ανταγωνισμού και το κυριότερο την καταπολέμηση της αισχροκέρδειας εις βάρος των καταναλωτών. Έτσι μετά από τη συμπλήρωση ενός χρόνου από την ανάληψη των
καθηκόντων τους οι κκ.Φώλιας και Βλάχος έχουν συνδεθεί με την παντελή αδυναμία τους να επιβάλουν κανόνες στην αγορά και να αντιμετωπίσουν ή να δρομολογήσουν παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση δομικών προβλημάτων της αγοράς. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι ότι σε μία περίοδο, όπου μειώνεται η τιμή του πετρελαίου στην Ελλάδα οι όποιες μειώσεις της τιμής των καυσίμων είναι και πιο αργές και το κυριότερο και πιο μικρές με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των καταναλωτών. Για να μην θυμηθούμε τα περιβόητα 40 μέτρα κατά της ακρίβειας που ανεξαρτήτως των καλών προθέσεων έχουν πολύ μικρή αποτελεσματικότητα. Επειδή λοιπόν η αδιαμφισβήτητη αναποτελεσματικότητα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου τους έχει δημιουργήσει εκνευρισμό προσπάθησαν να πετάξουν την μπάλα στην εξέδρα με κατηγορίες κατά των δημοσιογράφων. Οι κακοί αυτοί δημοσιογράφοι σύμφωνα με τον Υφυπουργό κ.Βλάχο δεν προβάλουν όσο θα έπρεπε τις δράσεις του Υπουργείου και αποσιωπούν τα πρόστιμα που πρόσφατα επέβαλε κατά ενός μεγάλου σούπερ μάρκετ. Και όλα αυτά γιατί οι δημοσιογράφοι επηρεάζονται από τη συμμετοχή τους σε εκδηλώσεις ή ταξίδια που διοργανώνει η συγκεκριμένη εταιρεία. Καταρχήν πολύ καλά κάνατε κ.Βλάχο και επιβάλατε πρόστιμα, εάν αυτά είναι δικαιολογημένα, αλλά θα θέλαμε να μας απαντήσετε σε ορισμένα ερωτήματα:
Ερώτημα πρώτο: Εκτιμάτε ότι επί υπουργίας σας, όπου οι τιμές βασικών αγαθών αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο οι βασικοί υπεύθυνοι είναι οι δημοσιογράφοι;
Ερώτημα δεύτερο: Εκτιμάτε ότι για την πρωτοφανή κατάσταση στην αγορά των καυσίμων οι βασικοί υπεύθυνοι είναι οι δημοσιογράφοι;
Ερώτημα τρίτο: Πόσα είναι συνολικά τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί επί των ημερών σας και εάν ναι σε ποιες εταιρείες;
Ερώτημα τέταρτο: Εκτιμάτε ότι η προσωπική αναφορά ενός αρμόδιου υπουργού σε μία συγκεκριμένη εταιρεία είναι σύμφωνη με το θεσμικό του ρόλο και εάν ναι για πόσες άλλες εταιρείες έχετε κάνει ονομαστική αναφορά επί της θητεία σας;
Ερώτημα πέμπτο: Εκτιμάτε ότι τα ΜΜΕ μπορούν να αποσιωπήσουν πολιτικές πράξεις και δράσεις που κρίνονται καθημερινά από εκατομμύρια καταναλωτές; Με άλλα λόγια θα μπορούσε κανένας να σας κάνει κριτική εάν και εφόσον στις καθημερινές του συναλλαγές έβλεπε πως λειτουργούσε ο ανταγωνισμός;
Ερώτημα έκτο: Εκτιμάτε ότι οι δημοσιογράφοι ευθύνονται για τις αρνητικές δημοσκοπήσεις σε σχέση με τις κυβερνητικές σας επιδόσεις και την σκληρή κριτική που ασκείται σε εσάς αλλά και στον αρμόδιο Υπουργό από πολλά και διακεκριμένα κομματικά στελέχη της Ν.Δ;
Eρώτημα έβδομο: Εκτιμάτε ότι οι επιθέσεις κατά των δημοσιογράφων και οι τεχνητές εντάσεις αποτελούν την καλύτερη τακτική για να αποσοβήσετε την έξοδό σας από την κυβέρνηση στον επόμενο ανασχηματισμό;
Είναι γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης βρίσκεται αντιμέτωπη με μία πολύ δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία. Οι υψηλοί τόνοι όμως και ο λαϊκισμός δεν αποτελούν την καλύτερη συνταγή για την πολιτική τους επιβίωση. Θα ήταν προτιμότερο το άγχος τους να μεταφραζόταν σε λιγότερα λόγια και περισσότερες πράξεις. Και για τους ίδιους, αλλά το κυριότερο και για τους καταναλωτές".
Καλώς ήρθατε
0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
Δημοσίευση σχολίου