Υπόγειος πόλεμος μεταξύ διαφημιστών και υπουργείου Ανάπτυξης μαινόταν χθες το βράδυ με αφορμή το πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ για παραπλάνηση των καταναλωτών που επιβλήθηκε σε κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour -Μαρινόπουλος στη Γ’ Σεπτεμβρίου. Ποιοι νίκησαν το βλέπουμε σήμερα με το «θάψιμο» γενικώς τους θέματος. Η είδηση πέρασε όσο πιο ανώδυνα μπορούσαν για να μην θιγεί το brand της εταιρίας.
Στο μεταξύ, η κυβέρνηση προσπαθεί βέβαια να σηκώσει το θέμα και να θριαμβολογήσει αλλά θα συνιστούσαμε αυτοσυγκράτηση. Επειδή ο κ. Φώλιας δεν έκανε τίποτα άλλο από το αυτονόητο για να διασκεδάσει τη λαϊκή αγανάκτηση από το κερδοσκοπικό όργιο σε όλη την Αγορά. Ανακοινώνοντας πρόστιμα και μέτρα εναντίον του Carrefour -Μαρινόπουλος σε κατάστημα του «Βερόπουλου» στο Μαρούσι και στο «Ατλάντικ» και άλλες μικρότερες επιχειρήσεις, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επί της ουσίας απαρίθμησε και παρουσίασε συγκεντρωτικά μια σειρά συμβολικά πρόστιμα που είχαν επιβληθεί το τελευταίο διάστημα σε επιχειρήσεις. Αποσιωπώντας, βεβαίως τις πολλές χιλιάδες άλλες και αλλεπάλληλες ανατιμήσεις, που έχουν επιβληθεί όλους τους τελευταίους μήνες.
Κατά τα άλλα μαίνεται στο παρασκήνιο η αντιπαράθεση της σημερινής πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης με τον προκάτοχο του κ. Φώλια, τον κ. Σιούφα, ο οποίος κατηγορείται τώρα για «υψηλή» πολιτική, τις συνέπειες της οποίας πληρώνει η κυβέρνηση.
0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:
Δημοσίευση σχολίου