Καλώς ήρθατε

Από ...ντελιβεράς, υποψήφιος Πρωταθλητής

Κάποιες φορές είναι δύσκολο να πιστέψεις τα παιχνίδια της μοίρας. Και όμως αυτή η ...θεά του πεπρωμένου μπορεί να «πλέξει» έτσι το σενάριο της ζωής που δύσκολα μπορεί να φανταστεί κάποιος.

Κάτι τέτοιο συνέβη και στην περίπτωση του Φελίπε Μάσα, ο οποίος για να μπει στο χώρο της F1 χρειάστηκε να κάνει τον ...διανομέα φαγητού, κοινώς το delivery boy!

Ο 27χρονος Βραζιλιάνος που την Κυριακή 2/11 θα προσπαθήσει στην πίστα του Ιντερλάγκος να ανατρέψει την κατάσταση και να στεφθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αποκάλυψε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες επισκέφθηκε για πρώτη φορά την πίστα του Ιντερλάγκος, το 1999.

Για τον πιτσιρικά Μάσα η F1 ήταν κάτι ονειρικό. Έχοντας μεγαλώσει παρακολουθώντας τον συμπατριώτη του Άιρτον Σένα να μαγεύει και τον μετέπειτα παρτενέρ του στην Ferrari, Μίκαελ Σουμάχερ να μεγαλουργεί, ο έφηβος τότε Μάσα ήθελε να εξασφαλίσει την είσοδό του στο πάντοκ της πίστας έτσι ώστε να παρακολουθήσει από κοντά τα μεγάλα αστέρια του σπορ.

Και κατάφερε να πετύχει τον στόχο του παραδίδοντας φαγητά που είχαν παραγγείλει οι ομάδες...

«Ο πρώην μάνατζέρ μου είχε εστιατόρια στο Σάο Πάουλο και γνώριζε ανθρώπους της Benetton», λέει ο Μάσα και συνεχίζει να περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να εισχωρήσει στα ...άδυτα του σπορ: «Του ζήτησα να μου βρει ένα πάσο για να έχω πρόσβαση στο πάντοκ και μου απάντησε 'Έχεις πάσο μέχρι το Σάββατο, αλλά πρέπει να παραδώσεις στην ομάδα όλο το φαγητό, όπως μακαρόνια και μπανάνες'. Έτσι λοιπόν πήγα στην πίστα, παρέδωσα το φαγητό στην ομάδα και εξασφάλισα το πάσο. Ήμουν 17 χρόνων τότε».

Σε εκείνη την πρώτη του επίσκεψη στην πίστα του Ιντερλάγκος για να παραδώσει την παραγγελία που είχαν κάνει οι άνθρωποι της Benetton, γνωρίστηκε με τον σεφ της γαλλικής ομάδας, Φελίτσε Γκουερίνι, ο οποίος τώρα εργάζεται στην Ferrari.

«Εκείνη την εποχή σεφ στη Benetton ήταν ο Φελίτσε, που είναι σεφ στη Ferrari τώρα. Θυμάμαι την ιστορία... του είχα πει τότε 'Ίσως συναντηθούμε κάποια στιγμή στην F1!' Εκείνος μου απάντησε βιαστικά 'okay, okay, okay' Λίγα χρόνια αργότερα του είπα 'Με θυμάσαι;' Μου απάντησε όχι. Του εξήγησα τι είχε συμβεί και από τότε γίναμε καλοί φίλοι. Τώρα δουλεύουμε μαζί στη Ferrari».

Μένιος Κατής
e-go

0 μας είπαν την γνώμη τους, εσύ;:

Related Posts with Thumbnails